Trwa ładowanie...
drq44h8
żabka
14-08-2008 08:00

MindShare Polska zdobył budżet Żabki


Żabka Polska SA - właściciel największej w Polsce sieci sklepów
typu convenience prowadzonych pod marką Żabka - rozstrzygnęła
przetarg mediowy na najbliższą kampanię promocyjną.

drq44h8
drq44h8

W konkursie ofert wzięły udział 4 domy mediowe. Wygrał MindShare Polska.

Marketer będzie kierował swoje działania z wykorzystaniem pełnego media mixu, do mieszkańców miast powyżej 10 tys.

Start kampanii planowany jest jesienią.

drq44h8
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
drq44h8
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj