MindShare Consult wprowadza nowy analizator komunikacji marketingowej
MindShare Consult opracował nowe narzędzie służące do analizy
komunikacji marketingowej. Aplikacja o nazwie Share of Mind (MS
SOM) jakościowo i ilościowo analizuje działania marketingowe,
pozwalając zmierzyć ich efektywność i zaobserwować następujące w
nich trendy.
24.06.2008 08:00
Share of Mind jest narzędziem łączącym jakościową analizę komunikacji marketingowej, którą dotychczas oferowały głównie agencje kreatywne, z twardymi analizami danych mediowych (GRPs). Dzięki wykorzystaniu tej aplikacji można uzyskać ważne informacje dotyczące komunikacji w ramach całej kategorii produktowej, m. in. jakie komunikaty i z jakim natężeniem są nadawane w danej kategorii, które wśród nich dominują i jaki jest ich udział, a także co komunikują konkurenci i z jakim natężeniem. Aplikacja pozwala również dowiedzieć się, do jakich grup docelowych kierowane są kampanie i jaki jest ich udział w komunikacji całej kategorii.
Share of Mind analizuje zarówno dane historyczne, jak i bieżące, dzięki czemu pozwala obserwować trendy w komunikacji. Dodatkowo umożliwia mierzenie jej efektywności przez połączenie analiz SOM i danych z trackingu konsumenckiego.
Wprowadzający na rynek tę aplikację MindShare Consult jej szczególną przydatność widzi dla kategorii o dużym natężeniu reklamowym, w których pojawia się wiele różnych ofert, marek i komunikatów. Do tej sytuacji dostosowane jest rozwiązanie SOM, które pozwala spojrzeć na komunikację w skali zarówno makro, jak i mikro oraz dopasować własną strategię do specyfiki kategorii oraz konkurentów.
MindShare Consult to dział doradztwa strategicznego MindShare.