Maspex chce dominować na rynku mineralnej
Jest o co walczyć. Rynek wody mineralnej jest
u nas wart około 1,5 mld złotych. I rośnie rocznie po kilka
procent. Jest na nim miejsce dla nowych graczy, ale nie ma co
liczyć, że dotychczasowi liderzy łatwo oddadzą pole - pisze
"Parkiet".
Gazeta giełdy dowiedziała się, że już w tym miesiącu jedna z największych grup spożywczych w Polsce - Maspex - powróci na rynek wody mineralnej. Będzie ją produkowała jedna ze spółek zależnych - Tymbark, znany dotąd głównie z wytwarzania soków oraz napojów owocowych i warzywnych. Numer jeden w kraju w tym segmencie - odnotowuje "Parkiet".
Nowa woda to "Żródło Tymbark", wydobywana w rejonie Beskidu Wyspowego. W sklepach pojawi się zarówno w wersji niegazowanej, jak i gazowanej, a poza tym powstaną wersje smakowe. Woda smakowa "Żródło Tymbark" będzie jedyną na rynku zawierającą naturalny sok owocowy, bez konserwantów. Do tego zostanie pakowana w technologii aseptycznej - czytamy w gazecie giełdy "Parkiet". (PAP)