Mariusz Kozak-Zagozda odchodzi z LPP
Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor ds. strategicznych projektów
marketingowych w LPP SA (właściciel m.in. marek Reserved, Cropp i
Esotiq), po sześciu latach pracy rozstaje się z firmą.
05.08.2008 08:00
Kozak-Zagozda formalnie pracę w LPP SA zakończy w połowie sierpnia. Swoje odejście tłumaczy przyczynami rodzinnymi. - Szukam nowego wyzwania w Warszawie - mówi nam pytany o dalsze plany zawodowe.
Mariusz Kozak-Zagozda zanim został dyrektorem ds. strategicznych projektów marketingowych LPP SA, był dyrektorem marketingu tej spółki, a wcześniej dyrektorem marketingu należącej do niej sieci Cropptown. Przez cały swój sześcioletni okres pracy w gdańskiej firmie pełnił też funkcję jej dyrektora kreatywnego.
Podczas swojej pracy w LPP SA Kozak-Zagozda stworzył m.in. logo Cropptown i nazwę Esotiq. Wykreował także większość kampanii reklamowych realizowanych w ostatnich latach dla Reserved oraz Cropptown, wprowadzając tę pierwszą markę do telewizji i zmieniając jej wizerunek na silnie związany z modą. Przez ostatni rok namówił do współpracy uznanych polskich projektantów Marcina Paprockiego, Mariusza Brzozowskiego i Gosię Baczyńską, którzy dla Reserved przygotowali specjalne kolekcje.