WAŻNE
TERAZ

To w ich dom uderzyły szczątki drona. "Przez okno patrzę: leci dach"

LPP chce stać się jeszcze bardziej atrakcyjnym pracodawcą

Polski gigant odzieżowy LPP stawia na dynamiczny rozwój. Po ogłoszonej w tym roku strategii intensywnej ekspansji na rynku europejskim, firma postanowiła wdrożyć nową strategię employer brandingową, która ma sprawić, że spółka będzie postrzegana jako pracodawca numer jeden w branży detalicznej. Jej hasło przewodnie to "Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi".

Źródło zdjęć: © materiały partnera
oprac.  PADU

LPP to producent odzieży wywodzący się z Gdańska. W swoim portfolio posiada 5 dużych marek, których chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Są to Sinsay, Reserved, Cropp, House i Mohito. Firma jest w tej chwili obecna aż na 40 rynkach, ale ma apetyt na znacznie więcej. Wiosną tego roku zarząd LPP ogłosił ambitny plan podwojenia liczby sklepów stacjonarnych i wygenerowania dwukrotnie wyższej sprzedaży do 2026 roku.

Ludzie i jeszcze raz ludzie

Tak dynamiczny plan rozwoju wiąże się z licznymi wyzwaniami. Jednym z nich jest znacząca rozbudowa zespołu. Chcąc pozyskać setki doświadczonych pracowników w tak krótkim czasie, firma dąży do zbudowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy. Nowa strategia employer brandingowa ma pomóc LPP w pozyskaniu talentów nie tylko w Polsce, ale też w prężnie rozwijających się zespołach sprzedażowych na terenie Europy.

- Mocno wsłuchaliśmy się w głosy naszych pracowników i partnerów – ich potrzeby i oczekiwania. Jesteśmy różnorodni, stanowimy unikatową mieszankę kompetencji, osobowości i charakterów, a naszą największą siłą pozostaje zespół. Wśród nas są liderzy, którzy współtworzyli LPP na początku jej biznesowej drogi i osoby stawiające dopiero pierwsze zawodowe kroki. Niewątpliwą siłą tej organizacji jest otwartość i tolerancja, ambicja i ciekawość świata. Staraliśmy się to wkomponować w filary wdrażanej właśnie strategii employer brandingowej – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor komunikacji wizerunkowej i relacji z otoczeniem społecznym LPP. 

Jak twierdzą przedstawiciele LPP, ludzie są sercem i siłą gdańskiej marki. Ich różnorodność oraz kreatywność dodają energii spółce i sprawiają, że jest postrzegana w branży jako miejsce ciągłego rozwoju. Tylko w samej centrali LPP pracuje obecnie ponad 3 tys. osób. W sumie, na całym świecie, firmę tworzy ponad 43 tys. pracowników.

   - Razem budujemy markę pracodawcy. To pierwsza tak kompleksowa w naszej historii strategia employer brandingowa, która jest efektem wspólnej pracy zespołów HR, działów przygotowania produktu, ominichannel, ale też retail i logistyki. Uspójniona komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, dopasowanie naszej internetowej strony karierowej oraz mediów społecznościowych do nowej narracji ma jeszcze lepiej przybliżyć pracę w naszej firmie i odpowiedzieć na potrzeby kandydatów – komentuje Katarzyna Rachwalska-Gröning, liderka zespołu ds. employer brandingu w LPP.    

© materiały partnera

Nowa komunikacja

Tworząc nową strategię employer brandingową, LPP zorganizowała rozbudowane warsztaty strategiczne oraz badania ilościowe i jakościowe, które przeprowadzono z zespołami i otoczeniem biznesowym. Efektem tych działań jest świeża komunikacja pod hasłem "Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi". Na jej potrzeby stworzono m.in. spot reklamowy, w którym wystąpili przedstawiciele firmy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Jesteśmy LPP. Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi @DiscoverLPP

Nowa strategia komunikacji LPP opiera się na wartościach, które podkreślali sami pracownicy podczas wspomnianych warsztatów, czyli energii, ambicji, odpowiedzialności, uczciwości, szacunku, sprawiedliwości i tolerancji. Kampania przedstawia gdańską firmę jako atrakcyjnego pracodawcę, umożliwiającego pracownikom zdobywanie nowych kompetencji i pogłębianie tych już posiadanych. LPP chce być postrzegana jako organizacja otwarta na różnorodność, w której można liczyć nie tylko na stabilne zatrudnienie, ale też wsparcie liderów w rozwoju zawodowym. 

Płatna współpraca z LPP S.A.

Wybrane dla Ciebie

Karol Nawrocki reaguje na rosyjski atak. Jest decyzja ws. RBN
Karol Nawrocki reaguje na rosyjski atak. Jest decyzja ws. RBN
Sikorski reaguje na stanowisko ministerstwa obrony Rosji
Sikorski reaguje na stanowisko ministerstwa obrony Rosji
"Nowy poziom wrogości". Brytyjczycy reagują na rosyjski atak dronów
"Nowy poziom wrogości". Brytyjczycy reagują na rosyjski atak dronów
Rosyjskie drony nad Polską. Sikorski komentuje
Rosyjskie drony nad Polską. Sikorski komentuje
Ekspert: Rosja eskaluje napięcia, będą kolejne prowokacje
Ekspert: Rosja eskaluje napięcia, będą kolejne prowokacje
Stanowczy wpis Sikorskiego. Zwrócił się do Orbana
Stanowczy wpis Sikorskiego. Zwrócił się do Orbana
To w ich dom uderzyły szczątki drona. "Przez okno patrzę: leci dach"
To w ich dom uderzyły szczątki drona. "Przez okno patrzę: leci dach"
Spojrzenie z Waszyngtonu: cisza drażniąca uszy [OPINIA]
Spojrzenie z Waszyngtonu: cisza drażniąca uszy [OPINIA]
Dlaczego Trump milczy ws. dronów? "Wystawiony na śmieszność przez Putina"
Dlaczego Trump milczy ws. dronów? "Wystawiony na śmieszność przez Putina"
Słowa z Bukaresztu: "Zmusić Rosje do negocjacji pokojowych"
Słowa z Bukaresztu: "Zmusić Rosje do negocjacji pokojowych"
Gawkowski grzmi: "Ukraina nie wciąga Polski do wojny"
Gawkowski grzmi: "Ukraina nie wciąga Polski do wojny"
Rosyjski dron w Mniszkowie. "Nikt się nie spodziewał"
Rosyjski dron w Mniszkowie. "Nikt się nie spodziewał"