Trwa ładowanie...

LPP chce stać się jeszcze bardziej atrakcyjnym pracodawcą

Polski gigant odzieżowy LPP stawia na dynamiczny rozwój. Po ogłoszonej w tym roku strategii intensywnej ekspansji na rynku europejskim, firma postanowiła wdrożyć nową strategię employer brandingową, która ma sprawić, że spółka będzie postrzegana jako pracodawca numer jeden w branży detalicznej. Jej hasło przewodnie to "Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi".

Płatna współpraca z LPP S.A.
  Źródło: materiały partnera
d21upod
d21upod

LPP to producent odzieży wywodzący się z Gdańska. W swoim portfolio posiada 5 dużych marek, których chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Są to Sinsay, Reserved, Cropp, House i Mohito. Firma jest w tej chwili obecna aż na 40 rynkach, ale ma apetyt na znacznie więcej. Wiosną tego roku zarząd LPP ogłosił ambitny plan podwojenia liczby sklepów stacjonarnych i wygenerowania dwukrotnie wyższej sprzedaży do 2026 roku.

 Ludzie i jeszcze raz ludzie

Tak dynamiczny plan rozwoju wiąże się z licznymi wyzwaniami. Jednym z nich jest znacząca rozbudowa zespołu. Chcąc pozyskać setki doświadczonych pracowników w tak krótkim czasie, firma dąży do zbudowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy. Nowa strategia employer brandingowa ma pomóc LPP w pozyskaniu talentów nie tylko w Polsce, ale też w prężnie rozwijających się zespołach sprzedażowych na terenie Europy.

- Mocno wsłuchaliśmy się w głosy naszych pracowników i partnerów – ich potrzeby i oczekiwania. Jesteśmy różnorodni, stanowimy unikatową mieszankę kompetencji, osobowości i charakterów, a naszą największą siłą pozostaje zespół. Wśród nas są liderzy, którzy współtworzyli LPP na początku jej biznesowej drogi i osoby stawiające dopiero pierwsze zawodowe kroki. Niewątpliwą siłą tej organizacji jest otwartość i tolerancja, ambicja i ciekawość świata. Staraliśmy się to wkomponować w filary wdrażanej właśnie strategii employer brandingowej – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor komunikacji wizerunkowej i relacji z otoczeniem społecznym LPP. 

Jak twierdzą przedstawiciele LPP, ludzie są sercem i siłą gdańskiej marki. Ich różnorodność oraz kreatywność dodają energii spółce i sprawiają, że jest postrzegana w branży jako miejsce ciągłego rozwoju. Tylko w samej centrali LPP pracuje obecnie ponad 3 tys. osób. W sumie, na całym świecie, firmę tworzy ponad 43 tys. pracowników.

d21upod

   - Razem budujemy markę pracodawcy. To pierwsza tak kompleksowa w naszej historii strategia employer brandingowa, która jest efektem wspólnej pracy zespołów HR, działów przygotowania produktu, ominichannel, ale też retail i logistyki. Uspójniona komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, dopasowanie naszej internetowej strony karierowej oraz mediów społecznościowych do nowej narracji ma jeszcze lepiej przybliżyć pracę w naszej firmie i odpowiedzieć na potrzeby kandydatów – komentuje Katarzyna Rachwalska-Gröning, liderka zespołu ds. employer brandingu w LPP.    

  materiały partnera
Źródło: materiały partnera

Nowa komunikacja  

Tworząc nową strategię employer brandingową, LPP zorganizowała rozbudowane warsztaty strategiczne oraz badania ilościowe i jakościowe, które przeprowadzono z zespołami i otoczeniem biznesowym. Efektem tych działań jest świeża komunikacja pod hasłem "Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi". Na jej potrzeby stworzono m.in. spot reklamowy, w którym wystąpili przedstawiciele firmy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Jesteśmy LPP. Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi @DiscoverLPP

Nowa strategia komunikacji LPP opiera się na wartościach, które podkreślali sami pracownicy podczas wspomnianych warsztatów, czyli energii, ambicji, odpowiedzialności, uczciwości, szacunku, sprawiedliwości i tolerancji. Kampania przedstawia gdańską firmę jako atrakcyjnego pracodawcę, umożliwiającego pracownikom zdobywanie nowych kompetencji i pogłębianie tych już posiadanych. LPP chce być postrzegana jako organizacja otwarta na różnorodność, w której można liczyć nie tylko na stabilne zatrudnienie, ale też wsparcie liderów w rozwoju zawodowym. 

Płatna współpraca z LPP S.A.
d21upod

WP Wiadomości na:

d21upod
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj