Lot: Szybkość i wygodą górą

16 kwietnia startuje kampania PLL LOT, która ma na celu promocję rejsów po Polsce.

16.04.2007 | aktual.: 16.04.2007 07:24

Przewodnim motywem graficznym promocji jest obraz ślimaka, stworzony na podstawie lotniczego zdjęcia polskich dróg.

Kampania realizowana jest w dziennikach ogólnopolskich i tygodnikach opinii, a także na plakatach w sieci biur sprzedaży PLL LOT. W Internecie można ją zobaczyć między innymi na portalach Onet, WP, Interia, portalach tematycznych i w wyszukiwarkach.

Akcja potrwa do 27 kwietnia.

Kampanię przygotowała agencja McCann Erickson, a za działania w Internecie odpowiada MRM Worldwide. Media zakupił Universal McCann. Ze strony PLL LOT kampanię koordynuje Dział Promocji i Reklamy.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)