Locomotiva przygotuje promocję Szczecina
Agencja reklamowa Locomotiva wygrała przetarg na kompleksową
obsługę kreatywną działań promocyjnych Szczecin. W ramach umowy
firma zajmie się przygotowaniem tegorocznych kampanii reklamowych
miasta.
11.04.2008 08:00
Kontrakt podpisany przez władze Szczecina i Locomotivę zobowiązuje agencję do przygotowania kampanii reklamowych poświęconych promocji wizerunku miasta jako miejscowości otwartej na nowe technologie, nowoczesny biznes, ekologię, a przede wszystkim - morze. W ramach kampanii Locomotivaa przygotuje projekty billboardów, ulotek, folderów, ogłoszeń prasowych i materiałów promocyjnych.
Na czele utworzonego dla potrzeb projektu zespołu kreatywnego specjalizującego się w marketingu miejskim stoi Ewaryst Fedorowicz, dyrektor zarządzający Locomotivy, natomiast za całość kreacji odpowiada Wojciech Kiniorski, dyrektor artystyczny agencji. Kontrakt dotyczący promocji Szczecina przez Locomotivę obowiązuje do końca tego roku.