Trwa ładowanie...
d35bguc
13-08-2008 08:00

Kostrzewa PR dla Poleczki Business Park


Agencja Kostrzewa PR wygrała przetarg na realizację strategii
public relations Poleczki Business Park. Firma zadba o korporacyjną
i produktową komunikację budowanego obecnie obiektu.

d35bguc
d35bguc

Kostrzewa PR została wybrana w drodze przetargu do obsługi public relations Poleczki Business Park przez firmy realizujące tę inwestycję: UBM i CA Immo International. Agencja będzie odpowiedzialna za korporacyjną i produktową komunikację public relations budowanego obecnie parku biznesowego, a oprócz tego wesprze inwestorów w koordynowaniu pozostałych działań marketingowych. Kostrzewa PR do realizacji powierzonych jej zadań zaprosiła swojego partnera - WebSteam, który będzie odpowiedzialny za działania w internecie.

Ponieważ Poleczki Business Park zostanie planowo oddany do użytku w 2015 roku, umowa z Kostrzewa PR została zawarta na czas nieokreślony. Agencja realizuje jednocześnie dla firmy UBM strategię marketingową dla inwestycji ekskluzywnych domów jednorodzinnych - Oaza Kampinos.

d35bguc
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d35bguc
Więcej tematów