Kostrzewa PR dla Poleczki Business Park


Agencja Kostrzewa PR wygrała przetarg na realizację strategii
public relations Poleczki Business Park. Firma zadba o korporacyjną
i produktową komunikację budowanego obecnie obiektu.

13.08.2008 08:00

Kostrzewa PR została wybrana w drodze przetargu do obsługi public relations Poleczki Business Park przez firmy realizujące tę inwestycję: UBM i CA Immo International. Agencja będzie odpowiedzialna za korporacyjną i produktową komunikację public relations budowanego obecnie parku biznesowego, a oprócz tego wesprze inwestorów w koordynowaniu pozostałych działań marketingowych. Kostrzewa PR do realizacji powierzonych jej zadań zaprosiła swojego partnera - WebSteam, który będzie odpowiedzialny za działania w internecie.

Ponieważ Poleczki Business Park zostanie planowo oddany do użytku w 2015 roku, umowa z Kostrzewa PR została zawarta na czas nieokreślony. Agencja realizuje jednocześnie dla firmy UBM strategię marketingową dla inwestycji ekskluzywnych domów jednorodzinnych - Oaza Kampinos.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)