Konsumenci wybrali najlepsze nowości na rynku FMCG
28 lutego 2008 poznaliśmy werdykt polskich konsumentów, którzy
wybrali najlepsze nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ciągu
minionego roku. W ten sposób zakończyła się IV edycja programu
"Produkt Roku".
03.03.2008 08:00
W bieżącym roku wyłoniono Produkty Roku w 44 kategoriach. Według konsumentów najlepszymi nowościami są:
Primavera - Naturalna Woda Źródlana w kategorii Wody
Tchibo Exclusive w kategorii Kawy Mielone
Tchibo Exclusive w kategorii Kawy Rozpuszczalne
Lipton - Gold Tea, White Tea, Earl Grey, Green Tea w kategorii Herbaty
Vitax - Program na Zdrowie w kategorii Herbaty Funkcjonalne
Rolmlecz - Łagodny Jogurt do Picia w kategorii Jogurty Pitne
Bakoma - Jogurt Premium w kategorii Jogurty, serki Homogenizowane
Rolmlecz - Śmietana Wiejska w kategorii Śmietany
Rolmlecz - Mleko Acidofilne w kategorii Mleko Smakowe
Turek - Świeży i Świeży Light w kategorii Sery Twarogowe
Mlekovita - Ser Sokół kategorii Sery Żółte
Turek Kremowy w kategorii Sery Topione i Kremowe
Turek - Camembert o Smaku Wędzonym w kategorii Sery Pleśniowe
Wasa - Pieczywo Chrupkie w kategorii Pieczywo Chrupkie
Gellwe - Fitella w kategorii Płatki Śniadaniowe
Pol-Mak - Makaron Tradycyjny, Gniazdka Wstążki w kategorii Makarony
Gellwe - Mus Szarlotka i Mus Malina w kategorii Desery Instant
Delicje Impresje w kategorii Słodycze
Zielona Budka - Lody Jubileuszowe w kategorii Lody
Scandic Food - Owocowa Rozkosz w kategorii Dżemy
Knorr - Gorący Kubek w kategorii Zupy Instant
Agrovita - Ogórki Konserwowe po Kaszubsku w kategorii Przetwory Warzywne
Delecta - Flaki po Zamojsku w kategorii Dania Gotowe
Balcerzak - Sucha Krakowska, Żywiecka, Paluszki Śląskie w kategorii Mięsa, Wędliny
Winiary - Kostka Bulionowa w kategorii Przyprawy Uniwersalne, Buliony
Kotanyi - linia soli Kotanyi w kategorii Sól
Fix Knorr w kategorii Mieszanki Przyprawowe, Sosy
L'oreal - Telescopic Mascara w kategorii Kosmetyki do Makijażu
Dove - Summer Glow w kategorii Kosmetyki do Twarzy
BOND - Woda po goleniu w kategorii Kosmetyki dla Mężczyzn
Dove - Summer Glow w kategorii Pielęgnacja Ciała
Garnier - Roll-on Antycellulitowy Płaski Brzuch w kategorii Produkty Antycellulitowe
Colgate - Plax Whitening w kategorii Płyny do Płukania Jamy Ustnej
Palmolive - Pure Cashmere w kategorii Żele pod Prysznic, Mydła
Elseve - Przeciwłupieżowy Intensive w kategorii Szampony
Garnier - Lekka Maseczka Ekspresowa Pielęgnacja w kategorii Odżywki do Włosów
Garnier Color Naturals w kategorii Farby do Włosów
Henkel Schwarzkopf - Taft Volume Power w kategorii Stylizacja
PUR - Active Gel z Octem Owocowym w kategorii Płyny do Mycia Naczyń
Calgonit Quantum w kategorii Tabletki do Zmywarek
Ajax Professional Extra Power w kategorii Płyny do Czyszczenia
Domestos Zero Kamienia w kategorii Detergenty do WC
Stella - Ścierki z Mikrofibry w kategorii Artykuły do Sprzątania
Air Wick Odor Stop w kategorii Odświeżacze Powietrza.
Program "Produkt Roku. Wybór Konsumentów" tworzą dwa zasadnicze elementy: badanie opinii polskich konsumentów na temat innowacyjnych produktów FMCG, przeprowadzone przez TNS OBOP oraz tytuł i logo, którym producenci mogą posługiwać się przez rok w reklamach i na opakowaniach produktów uznanych w badaniu za najbardziej atrakcyjne w swojej kategorii.
W jaki sposób wyłaniane są Produkty Roku? W styczniu 2008r. TNS OBOP poprosił reprezentatywną grupę 5 000 Polaków powyżej 15 roku życia o to, by w każdej kategorii wskazali produkt ich zdaniem najbardziej atrakcyjny oraz produkt, z którego byli najbardziej zadowoleni (spośród produktów przez siebie używanych). Produktami Roku zostały te nowości, które uzyskały najwyższy wskaźnik atrakcyjności i zadowolenia w swoich kategoriach.