Konkurs KTR ma nową nazwę i nową kategorię
Tegoroczna czwarta już edycja konkursu nadzorowanego i organizowanego przez KTR, zmieniła nazwę na Polski Konkurs Reklamy.
12.02.2007 07:10
W tym roku wprowadzono nową kategorię konkursową – KTR 360, która jako 9 dołączyła do kategorii Reklama Print, Reklama TV/Radio, Active Advertising, Design, Nowe Media, Warsztat TV i Warsztat Print.
Kategoria KTR 360 – to miejsce zgłaszania kreatywnych, oryginalnych i z kunsztem zaplanowanych zintegrowanych działań komunikacyjnych (od ATL, poprzez BTL, PR, event marketing, internet, do planowania mediów włącznie - nie ma podkategorii).
- Tutaj liczą się wielkie pomysły bez względu na rodzaj reklamowanych produktów czy użyte budżety. KTR 360 to miejsce dla wszystkich związanych z reklamą. Prace mogą zgłaszać agencje reklamowe, BTL, PR, domy Medowie, klienci, a oceniać je będzie prestiżowe jury złożone z największych fachowców reprezentujących środowisko agencji reklamowych oraz wybitnych specjalistów komunikacji marketingowej wybranych spośród grona Klientów - informuje KTR.
9 kategorii oceniać będzie 110 jurorów pod przewodnictwem Michaela Conrada, twórcy 10 stopniowej skali oceny prac kreatywnych Dyrektora Berlin School of Creative Leadership.
Prace do konkursu będzie można zgłaszać do 15 marca 2007 roku.