Koncerny samochodowe zaciskają pasa - mniej nowych modeli

Koncerny Ford, DaimlerChrysler i
General Motors odkładają na później wprowadzenie na rynek
nowych modeli, aby obniżyć koszty działania w sytuacji spadającego
popytu na auta na świecie - pisze "Detroit News".

04.06.2001 | aktual.: 22.06.2002 14:29

GM na czas nieokreślony odłożył debiut swoich modeli sportowych Buick Signia i Pontiac Banner, które miały pojawić się na rynku w 2004 roku - podaje "Detroit News".

Ford zrezygnował zaś z planowanego na 2003 debiutu swojego pickupa Ford Ranger i odłożył go o trzy lata.

Chrysler prawdopodobnie przełoży o sześć miesięcy wprowadzenie na rynek modelu Chrysler CS - wynika z informacji "Detroit News".

Analitycy oceniają, że decyzja o odłożeniu premiery nowych modeli może być ryzykowna dla koncernów, bo klienci poszukujący nowych produktów mogą zwrócić swoje zainteresowanie na modele konkurencyjnych firm.

Zwłoka we wprowadzaniu nowych modeli może być ryzykowna, bo klienci zaczną szukać u konkurencyjnych koncernów nowych produktów - ocenił cytowany przez "Detroit News" Jeff Schuster, analityk J.D.Power & Associates.(ps)

usaFordgeneral motors
Zobacz także
Komentarze (0)