Kompromitację Polaków oglądało prawie 11 mln widzów

Miniony weekend, wraz z piątkowym wieczorem, był zdominowany w telewizji przez Mistrzostwa Świata w piłce nożnej.

Największą popularnością cieszył się mecz Polska – Ekwador, który pomimo przegranej polskiego zespołu oglądało według danych AGB Nielsen Media Research 10,7 mln widzów. Udział stacji TVP 2 wyniósł w tym czasie 67,2%. Na drugim miejscu pod względem oglądalności znalazł się mecz Niemcy – Kostaryka (transmisja 9 czerwca), który zobaczyło 6,5 mln widzów. Trzecie miejsce zajął mecz Angola – Portugalia z oglądalnością 4,5 mln widzów. Ceremonię otwarcia Mistrzostw, która miała miejsce 9 czerwca o godz. 16.20, oglądało w TVP 1 - 4,3 mln widzów, w Polsacie – 1,4 mln widzów.

Opis

Stacja

Data

Start

Koniec

AMR

MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ NIEMCY - KOSTARYKA

TVP1

09-06-2006

17:21:21

19:57:58

6 517 868

MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ POLSKA - EKWADOR

TVP2

09-06-2006

20:20:18

23:14:31

10 678 943

MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ ANGLIA - PARAGWAJ

TVP2

10-06-2006

14:29:56

17:11:21

3 245 748

MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ SZWECJA - TRYNIDAD I TOBAGO

Polsat

10-06-2006

17:29:51

20:03:05

2 476 059

MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ ARGENTYNA - WYBRZEŻE KOŚCI SŁONIOWEJ

Polsat

10-06-2006

20:29:32

23:08:42

3 052 876

MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ ANGOLA - PORTUGALIA

TVP1

11-06-2006

20:40:32

23:02:53

4 505 855

MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ SERBIA CZARNOGÓRA - HOLANDIA

TVP2

11-06-2006

14:37:52

17:06:17

3 343 118

MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ MEKSYK - IRAN

TVP2

11-06-2006

17:40:08

20:04:43

3 137 273

Mecz Polska – Ekwador przyciągnął przed telewizory głównie mężczyzn (54,7%), a także widzów w wieku 25-29 lat i powyżej 30 roku życia. Większość z nich pochodzi z małych miasteczek (50 – 100 tysięcy) lub dużych miast (powyżej 200 tys.), z przewagą wykształcenia podstawowego i średniego.

Źródło: AGB Nielsen Media Research, grupa docelowa: wszyscy powyżej 4 roku życia

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)