Kolekcja biznesowa w "Gazecie Wyborczej"
"Biznes" to nowa kolekcja Wydawnictwa Naukowego PWN i "Gazety
Wyborczej". Pierwszy z 10 tomów serii - "Zarządzanie firmą cz. 1" -
trafi do sprzedaży 29 października.
24.10.2007 | aktual.: 24.10.2007 08:13
W poniedziałek 29 października ukaże się pierwszy tom kolekcji "Biznes" - "Zarządzanie firmą cz. 1" - w specjalnej cenie 7,50 zł. Kolejne tomy, m.in. Marketing, Finanse czy Zarządzanie zasobami ludzkimi i Słownik pojęć ekonomicznych, będą się pojawiać w każdy poniedziałek.
Kolekcja "Biznes" to seria książek autorstwa ponad 200 ekspertów światowej klasy, m.in.: Philipa Kotlera, Charlesa Handy'ego, Warrena Bennisa Daniela Golemana, Christophera Bartletta. Adresowana jest do kadry zarządzającej: menedżerów, przedsiębiorców, a także studentów. W książkach znajdą się praktyczne rozwiązania, rady, przykładowe plany działania oraz informacje o nowych trendach w światowym biznesie.
Kolekcja "Biznes" jest wsparta promocją w telewizji: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN24, w prasie: w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, w czasopismach Agory, w tygodniku "Polityka" i "Media Marketing", a także na portalu Gazeta.pl. Za kreację kampanii odpowiada AGORA , za produkcję spotu telewizyjnego dom produkcyjny TIMECODE, za zakup i planowanie mediów - dom mediowy Starlink.
Partnerem kolekcji jest Raiffeisen Bank Polska S.A.
Patroni medialni: TOK FM i Gazeta.pl