Kazik, przez aferę z unieważnieniem Listy Przebojów Trójki, zaoszczędził 16 mln zł
Trójka - paradoksalnie - wypromowała utwór Kazika. Usuwając piosenkę "Twój ból jest lepszy niż mój" z Listy Przebojów Trójki, władze radia zafundowały artyście kampanię promocyjną, wartą nawet 16 mln zł.
Przez aferę w Trójce, Kazik zaoszczędził nawet 16 mln zł na promocji kawałka "Twój ból jest lepszy niż mój". Tak wynika z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowana Mediów (IMM), o której napisał magazyn Press.
Trójka zafundowała Kazikowi kilkunastomilionową promocję
W dniach między 15 maja (data opublikowania Listy Przebojów Trójki, na której pierwszą pozycję zajęła piosenka Kazika) a 19 maja powstało aż 4,5 tys. materiałów, gdzie został wymieniony utwór "Twój ból jest lepszy niż mój”. Różnego rodzaju materiały dotyczące afery w Trójce i usunięcia piosenki Kazika pojawiły się w prasie, radiu, telewizji, internecie i mediach społecznościowych. Gdyby Kazik planował zainwestować w promocję swojego utworu na taką skalę, musiałby wydać na kampanię promocyjną o takim zasięgu aż 16 mln zł. Same publikacje w mediach społecznościowych kosztowałyby 1,5 mln zł.
Kazik z utworem "Twój ból jest lepszy niż mój" wypromowany przez Trójkę
Kazik takiej promocji kawałka "Twój ból jest lepszy niż mój” nawet się nie spodziewał. Na pewno jej nie planował. Tymczasem dyrekcja Trójki, unieważniając Listę Przebojów, przyczyniła się do ogromnej popularności utworu Kazika.
Kazik: "Twój ból jest lepszy niż mój", usunięty z Listy Przebojów Trójki, stał się hitem internetu
W niedzielę 24 maja oficjalne wideo Kazika z utworem "Twój ból jest lepszy niż mój”, opublikowane na YouTube 8 maja, miało już 10,25 mln wyświetleń. To absolutny hit internetu ostatnich dni.