Kayah promuje loterię w tygodniku 'Gala'
W poniedziałek tygodnik Gala ukaże się w nakładzie 440 000 egzemplarzy, w cenie 1,50 zł wraz z pierwszym kuponem do loterii - Mistrzowska Gala.
22.05.2006 07:07
Główną nagrodą jest Mercedes Klasy A, pieniądze, egzotyczna wycieczka dla całej rodziny, luksusowy sprzęt AGD, elegancka porcelana,rowery, telefony komórkowe. Loteria trwać będzie pięć tygodni, a zakończy się superfinałem dla czytelników zbierających kupony.
Dodatkową atrakcją loterii jest cotygodniowe losowanie Mistrzowskiego Numeru - 10 000 złotych i wspólna zabawa z Radiem ZET. W każdą środę w porannym programie Marka Starybrata "Dzień dobry bardzo" słuchacze poznają Mistrzowski Numer i ciekawostki związane z gwiazdami Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.
Mistrzowską Galę promuje w kampanii telewizyjnej i radiowej Kayah, kreację przygotował dział Marketingu Gali, a media zaplanował Starcom. Kupony do loterii ukazywać się będą w wydaniach bez gadgetu a ich nakłady będą większe od dotychczasowych.