Kaspersky Lab ma nowy portal pomocy technicznej
Kaspersky Lab uruchomił nowy portal całkowicie poświęcony pomocy technicznej.
28.11.2006 07:10
Serwis zawiera informacje o ochronie wszystkich rodzajów systemów IT, od urządzeń PDA i smartfonów po serwery plików oraz systemy pocztowe.
Portal zawiera także rozwiązania najczęściej występujących problemów, forum dla użytkowników oraz system pozwalający na wysyłanie zapytań bezpośrednio ekspertów z Kaspersky Lab.
Portal oferuje dostęp do obszernej, łatwej w użytkowaniu i regularnie uaktualnianej bazy danych publikacji, statystyk i artykułów technicznych obejmujących wiele tematów związanych z ochroną informacji, produktami Kaspersky Lab i zasadami ich działania oraz często występującymi błędami. Czytelnicy mogą skonfigurować powiadomienie, dzięki któremu będą informowani o pojawianiu się nowych publikacji.Obecnie dostępna jest angielskojęzyczna wersja portalu. Uruchomienie wersji polskiej jest planowane na najbliższą przyszłość.
http://kaspersky.com/support