Kaspersky Lab ma nowy portal pomocy technicznej

Kaspersky Lab uruchomił nowy portal całkowicie poświęcony pomocy technicznej.

28.11.2006 07:10

Serwis zawiera informacje o ochronie wszystkich rodzajów systemów IT, od urządzeń PDA i smartfonów po serwery plików oraz systemy pocztowe.

Portal zawiera także rozwiązania najczęściej występujących problemów, forum dla użytkowników oraz system pozwalający na wysyłanie zapytań bezpośrednio ekspertów z Kaspersky Lab.

Portal oferuje dostęp do obszernej, łatwej w użytkowaniu i regularnie uaktualnianej bazy danych publikacji, statystyk i artykułów technicznych obejmujących wiele tematów związanych z ochroną informacji, produktami Kaspersky Lab i zasadami ich działania oraz często występującymi błędami. Czytelnicy mogą skonfigurować powiadomienie, dzięki któremu będą informowani o pojawianiu się nowych publikacji.Obecnie dostępna jest angielskojęzyczna wersja portalu. Uruchomienie wersji polskiej jest planowane na najbliższą przyszłość.

http://kaspersky.com/support

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)