John Domas opuszcza Euro RSCG Warsaw
Euro RSCG Poland umacnia struktury zarządcze - trzy nominacje na stanowiska dyrektorów zarządzających.
Agencja Euro RSCG Poland poinformowała wczoraj o awansach w zarządach trzech spółek, związanych z decyzją Johna Domasa, dyrektora zarządzającego Euro RSCG Warsaw, o podjęciu wyzwań na rynku międzynarodowym i wyjeździe z Polski.
“Chciałbym podziękować Johnowi za jego wyjątkowy wkład w budowanie silnej pozycji Euro RSCG w Polsce. Euro RSCG Warsaw, zarządzana przez ostatnie pięć lat przez Johna, stała się jedną z najbardziej cenionych agencji w Polsce i przyczyniła się do wielu sukcesów naszych klientów” – powiedział Gilles Berouard, Regional CEO Euro RSCG Worldwide.
- „Czas spędzony z Euro RSCG Warsaw był dla mnie wspaniałym przeżyciem i zawodową przygodą” – dodał John Domas – „jestem dumny ze wszystkich naszych osiągnięć i będzie mi brakować tych wspaniałych ludzi, z którymi pracowałem”.
Antoine Kolendowski, dyrektor zarządzający Euro RSCG 4D - posiada dziesięcioletnie doświadczenie w branży marketing services. Karierę zawodową rozpoczynał w 1995 roku w firmie Renault Polska, przez kolejne lata pracował w agencji GGK Direct, a następnie w Ogilvy & Mather Direct.
Kolendowski ukończył nauki polityczne na uniwersytecie w Lozannie, jest absolwentem Institute of Direct Marketing w Londynie. Czas wolny spędza aktywnie, nurkując i jeżdżąc ekstremalnie na nartach.
Przemysław Orłowski, dyrektor zarządzający Euro RSCG Marketing House - posiada prawie dziesięcioletnie doświadczenie w usługach marketingowych. Karierę zawodową rozpoczął w 1997 roku w strukturach Grupy Galicja, gdzie był odpowiedzialny między innymi za nadzór pierwszych projektów z zakresu marketingu bezpośredniego. Od 1998 roku związany z Marketing House. Najpierw jako Client Service Manager, a od roku 2001 Client Service Director. Był odpowiedzialny za pozyskanie i nadzór nad wszystkimi najważniejszymi projektami realizowanymi przez agencję. Za programy zrealizowane dla ICI Paints Pilawa, Unilever Polska oraz Boehringer Ingelheim, agencja Euro RSCG Marketing House otrzymała w ciągu ostatnich lat nagrody w konkursach marketingu bezpośredniego Złota Strzała i Boomerang.
Orłowski studiował na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Jest żonaty, ma dwie córki. Każdą wolną chwilę stara się poświęcać swojej rodzinie. Lubi narty i literaturę.