John Domas opuszcza Euro RSCG Warsaw
Euro RSCG Poland umacnia struktury zarządcze - trzy nominacje na stanowiska dyrektorów zarządzających.
25.11.2005 07:24
Agencja Euro RSCG Poland poinformowała wczoraj o awansach w zarządach trzech spółek, związanych z decyzją Johna Domasa, dyrektora zarządzającego Euro RSCG Warsaw, o podjęciu wyzwań na rynku międzynarodowym i wyjeździe z Polski.
“Chciałbym podziękować Johnowi za jego wyjątkowy wkład w budowanie silnej pozycji Euro RSCG w Polsce. Euro RSCG Warsaw, zarządzana przez ostatnie pięć lat przez Johna, stała się jedną z najbardziej cenionych agencji w Polsce i przyczyniła się do wielu sukcesów naszych klientów” – powiedział Gilles Berouard, Regional CEO Euro RSCG Worldwide.
- „Czas spędzony z Euro RSCG Warsaw był dla mnie wspaniałym przeżyciem i zawodową przygodą” – dodał John Domas – „jestem dumny ze wszystkich naszych osiągnięć i będzie mi brakować tych wspaniałych ludzi, z którymi pracowałem”.
Antoine Kolendowski, dyrektor zarządzający Euro RSCG 4D - posiada dziesięcioletnie doświadczenie w branży marketing services. Karierę zawodową rozpoczynał w 1995 roku w firmie Renault Polska, przez kolejne lata pracował w agencji GGK Direct, a następnie w Ogilvy & Mather Direct.
W latach 1997 – 2001 Antoine dołączył do agencji Dialog Galicja (od kwietnia 2004r. Euro RSCG 4D) na stanowisko Client Service Director, gdzie nadzorował projekty realizowane dla PKO BP, Auchan, Peugeot, Polkomtel S.A., PKN ORLEN. W latach 2001 - 2005 zarządzał agencją Marketing House.
Kolendowski ukończył nauki polityczne na uniwersytecie w Lozannie, jest absolwentem Institute of Direct Marketing w Londynie. Czas wolny spędza aktywnie, nurkując i jeżdżąc ekstremalnie na nartach.
Przemysław Orłowski, dyrektor zarządzający Euro RSCG Marketing House - posiada prawie dziesięcioletnie doświadczenie w usługach marketingowych. Karierę zawodową rozpoczął w 1997 roku w strukturach Grupy Galicja, gdzie był odpowiedzialny między innymi za nadzór pierwszych projektów z zakresu marketingu bezpośredniego. Od 1998 roku związany z Marketing House. Najpierw jako Client Service Manager, a od roku 2001 Client Service Director. Był odpowiedzialny za pozyskanie i nadzór nad wszystkimi najważniejszymi projektami realizowanymi przez agencję. Za programy zrealizowane dla ICI Paints Pilawa, Unilever Polska oraz Boehringer Ingelheim, agencja Euro RSCG Marketing House otrzymała w ciągu ostatnich lat nagrody w konkursach marketingu bezpośredniego Złota Strzała i Boomerang.
Orłowski studiował na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Jest żonaty, ma dwie córki. Każdą wolną chwilę stara się poświęcać swojej rodzinie. Lubi narty i literaturę.