Janda, Stenka i Kot twarzami eurobanku
13-ego kwietnia rusza szeroka kampania reklamowa eurobanku z udziałem gwiazd: Krystyny Jandy, Danuty Stenki oraz Tomasza Kota.
13.04.2007 07:10
Kampania łączy cele wizerunkowe z wprowadzeniem na rynek nowego produktu, karty kredytowej. Ma za zadanie zwiększyć znajomość marki eurobanku wśród szerokiej grupy odbiorców oraz umocnić wizerunek Banku. Oprócz udziału największych gwiazd, kampanię wyróżnia mocno wizerunkowa stylistyka i zmiana podejścia w doborze mediów - silniejszy nacisk na telewizyjny prime time oraz outdoor.
Kampania wprowadzająca karty kredytowe będzie obecna w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), w szerokim wachlarzu kanałów tematycznych oraz na nośnikach outdoorowych w całym kraju.
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja DDB Warszawa, media w kampanii telewizyjnej zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.