Jak samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe w Internecie?

„Nie ma Cię w internecie – nie żyjesz” – mówią. Dokładnie to samo powiedzenie odnosi się w dzisiejszych czasach do konieczności obecności naszej firmy w sieci. Sama strona www niestety nie wystarczy. Od czego zacząć planowanie kampanii reklamowej w kanałach online oraz jak optymalnie dostosować budżet promocyjny do zasięgu kampanii?

Jak samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe w Internecie?

18.08.2016 11:53

Odpowiedzi na to pytanie i wiele innych znajdziecie podczas Nowego Kongresu Online Marketing, który odbędzie się 28 września w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach. Nie przypadkowo tworzenie kampanii będzie motywem przewodnim jesiennej edycji Kongresu. Wychodzimy naprzeciw potrzeb uczestników dlatego podzieliliśmy Kongres na dwie osobne ścieżki: dla małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw.

Kongres rozpoczniemy od inspirującego panelu keynote w którym wystąpią: Łukasz Jakóbiak, Natalia Hatalska oraz Marcin Maj.

Niezależnie od tego czy prowadzisz małą firmę czy jesteś odpowiedzialny za marketing w dużym przedsiębiorstwie, dzięki Kongresowi Online Marketing będziesz mieć szansę uporządkować swoją wiedzę na temat współczesnego marketingu online – od podstaw po zaawansowane możliwości.

Przygotowane ścieżki będą poruszały następujące zagadnienia:

Ścieżka dla dużych firm:
• Jak stworzyć wzorcowy mediaplan? Wytyczne na 2017 rok.
• Jak zorganizować współpracę z agencją reklamową i domem mediowym?
• Najnowsze metody generowania wartościowych leadów sprzedażowych
• Social Media marketing dla dużych firm
• E-branding. Jak zarządzać wizerunkiem marki w Internecie?
• Jak prowadzić skuteczne kampanie wielokanałowe?
• Jak zarabiać na video w Internecie?

Ścieżka dla małych i średnich firm:
• Darmowe sposoby promocji w Internecie
• Promocja małej i średniej firmy z małym budżetem
• Planowanie działań marketingowych w sektorze MSP na 2017 r.
• Projektowanie użytecznej strony www, która sprzedaje
• Jak znaleźć się wysoko w wyszukiwarkach internetowych?

Ponadto dla głodnych użytecznej wiedzy przygotowaliśmy praktyczne warsztaty do wyboru, podczas których w małych grupach 30 osobowych będzie szansa przećwiczyć oraz rozwiać swoje wątpliwości w rozmowie w cztery oczy z prowadzącym. Na tą chwilę na warsztatach z Maciejem Lewińskim oraz Piotrem Chmielewskim skończyły się miejsca, ale ze względu na duże zainteresowanie utworzyliśmy dodatkowe grupy na Google Analytics oraz Facebook Ads.

Warsztaty, które zaplanowaliśmy:
• Google Analytics – poprowadzi Maciej Lewiński
• Reklamy na FB – poprowadzi Piotr Chmielewski
• Google AdWords – poprowadzi Krzysztof Wroński
• E-mail marketing – poprowadzi Artur Smolicki
• Content Marketing – poprowadzi Artur Maciorowski
• Pozycjonowanie – poprowadzi Marcin Kordowski
• Google Analytics –poprowadzi Karol Dziedzic
• Reklamy na FB – poprowadzi Paweł Bielecki

Po Kongresie wszyscy uczestnicy otrzymają dostęp do prezentacji oraz nagrania z wszystkich prelekcji.

Program oraz więcej informacji na stronie: http://nowy.kongres-online.pl

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Zobacz także
Komentarze (0)