IQ Marketing dla marki Dove pro.age
Piękno nie pyta o wiek - to hasło kampanii wprowadzającej na polski
rynek nową linię kosmetyków dla kobiet dojrzałych Dove pro.age.
Autorem hasła jest agencja IQ Marketing, która odpowiada również za
realizację komunikacji BTL.
22.01.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Hasło jest twórczą adaptacją globalnego claimu kampanii: Beauty has no age limit, oddaje filozofię marki Dove pro.age, głoszącą, że nie trzeba być młodym, aby być pięknym.
W ramach kampanii BTL agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS i aktualnie realizuje loterię promocyjną we wszystkich hipermarketach sieci Tesco. W loterii do wygrania są trzy nagrody główne w postaci dwudniowego pobytu w SPA oraz 15 tysięcy nagród gwarantowanych w postaci ekologicznej torby na zakupy lub próbki kremowego balsamu do ciała Dove Pro.age 50 ml. W loterii może wziąć udział każdy, kto kupi co najmniej jeden produkt z nowej linii Dove pro.age w sieci Tesco. Pojedynczy zakup upoważnia do wylosowania kuponu promocyjnego ze zdrapką, pod którą kryje się jedna z dwóch nagród gwarantowanych, do odebrania w punkcie obsługi gratisów. Wypełniony kupon wrzucony do urny bierze udział w losowaniu nagród głównych. Loteria trwa od 17 do 31 stycznia 2008.
Nowa linia kosmetyków Dove pro.age wprowadzana na polski rynek, przeznaczona jest dla kobiet po 45 roku życia.