Czy Internet zrewolucjonizuje gospodarkę tak, jak maszyna parowa przemysł? Jakie korzyści płyną dla przedsiębiorców z transakcji on-line? Jak powinien być zbudowany serwis internetowy, służący wymianie towarów pomiędzy przedsiębiorstwami oraz sprzedaży detalicznej? Jakie są źródła sukcesu i porażki w Nowej Ekonomii?
Te i wiele innych pytań zostanie postawionych 30 listopada w Poznaniu podczas I edycji seminarium poświęconego wpływowi Internetu na przedsiębiorczość. Jest to propozycja zarówno dla firm działających w branży nowych technologii, jak i dla każdego przedsiębiorcy, który na co dzień chciałby wykorzystywać Internet jako efektywne narzędzie pracy.
Konsultant reprezentujący Wirtualną Polskę - Maciej Waszczyk, kierujący Sekcją Analiz w Pionie E-Biznes w Wirtualnej Polsce S.A. i pracownik naukowy Politechniki Gdańskiej, udzieli wskazówek, jak zorganizować biznes elektroniczny w przedsiębiorstwie, jak korzystać z aukcji internetowych oraz omówi budowę i funkcjonalność komercyjnych platform wymiany handlowej. Dokona on też analizy wielu reprezentatywnych przykładów platform handlowych znanych w Polsce i na świecie, a także podejmie się próby sformułowania "recepty na sukces".
Informacje szczegółowe można uzyskać u organizatora - Wydawnictwo BOMIS Press, www.bomis.pl Patronat medialny nad seminarium objęła Wirtualna Polska S.A. NOWA EKONOMIA - WPŁYW INTERNETU NA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ - 30 listopada 2001 - Poznań World Trade Center, ul. Bukowska 12. (AN)