Indesit dalej z Carat i Initiative
Indesit Company przedłuża współpracę z domami mediowymi Carat i Initiative.
17.10.2006 07:10
Po trwającym trzy miesiące przetargu Indesit Company podjęło decyzję o przedłużeniu współpracy z dotychczasowymi domami mediowymi Carat dla Europy Wschodniej i Zachodniej oraz Initiative dla Wspólnoty Niepodległych Państw. Carat Global Management w Londynie będzie natomiast zarządzać i koordynować wszelkie działania mediowe w obu regionach. Poza Caratem i Initiative do przetargu zaproszone zostały również domy mediowe MEC i PHD.
Jak zauważa Marco Rota, Dyrektor Marketingu Indesit Company: “Nasz koncern stale pracuje nad poprawieniem efektywności marketingowej. Dlatego zdecydowaliśmy się na przetarg, który miał na celu ocenę pracy naszych agencji, a w efekcie usprawnienie efektywności komunikacyjnej oraz procesu zakupu mediów w całym regionie.”
“Wszystkie 4 agencje biorące udział w przetargu przedstawiły najwyższej klasy rozwiązania strategiczne. Ponadto Carat jak i Initiative wykazały się innowacyjnością w myśleniu, demonstrując doskonałe wyniki przy zakupie mediów co z pewnością przyczyni się do maksymalizacji rentowności Indesit Company” – dodaje.
Susanna Outfin, CEO Carat Global Management nie ukrywa swojego zadowolenia z rozszerzenia współpracy Carat z Indesit Company: „Szczególnie cieszy mnie możliwość rozwoju projektów opartych na mocnych fundamentach, które zbudowaliśmy dotychczas. Zarówno Carat i Indesit Company łączą te same wartości, wedle których to konsument zajmuje centralną pozycję przy opracowywaniu wszelkich koncepcji marketingowych.”
Anna Yakovleva, CEO Initiative Rosja jest podobnego zdania: „Jesteśmy zachwyceni z możliwości dalszej współpracy z Indesit Company na terenie Rosji i Wspólnoty Niepodległych Państw. Atutem strategii zaproponowanej przez Initiative było wykazanie możliwości odróżnienia się na tak dynamicznie rozwijającym się rynku.”