HP rozpoczyna kampanię wspierającą notebooka Pavilion
Dom mediowy ZenithOptimedia zaplanował i kupił media do kampanii notebooka Pavilion marki Hewlett Packard, która rozpoczęła się 27 października br.
Kampania ma charakter wizerunkowy. Skierowana jest do klientów indywidualnych szukających markowego sprzętu komputerowego, który jest domowym i multimedialnym centrum rozrywki (kamera internetowa, pilot, Quick Play). „Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Komputer znów jest osobisty". Mają one na celu zwrócenie uwagi na fakt, iż komputer nie jest jedynie masowym produktem, ale wirtualnym uzupełnieniem użytkownika, gdyż każdy z użytkowników jest silnie związany ze swoim komputerem nie tylko zawodowo, ale także osobiście” – mówi Luiza Dzienkiewicz-Kobus, Marketing Communications Manager w dziale PSG firmy Hewlett Packard.
Kampania notebooka Pavilion HP pod hasłem "Komputer znów jest osobisty" podkreśla indywidualny stosunek, jaki użytkownicy mają do swoich komputerów: ma być to narzędzie osobiste o dużych możliwościach - niezależnie od tego, czy użytkownik tworzy arkusz kalkulacyjny, czy też dzieło sztuki - pozwalające wyrażać ich osobowość. Kampania nie ogranicza się do prezentacji produktów HP o dużych możliwościach obliczeniowych, lecz buduje emocjonalne więzi między użytkownikami i marką HP. Ciekawostką jest to, że notebook Pavilion umożliwia spersonalizowanie designu jego obudowy poprzez „personalepkę” ( indywidualnie zaprojektowana przez użytkownika nalepka).
Media plan kampanii obejmuje telewizje ogólnopolskie i stacje o zasięgu kablowo – satelitarnym. W trzech różnych spotach o długości 60 sek. zaprezentowani zostali ludzie sukcesu: Jay-Z i S. White, którzy przedstawiają, jak wykorzystują technologię HP w celach osobistych i zawodowych.
Kampania telewizyjna potrwa do końca listopada br.
Wartość budżetu nie została ujawniona.