Hot Oil i TVN szukają gwiazd


W całej Polsce ruszyła nowa kampania dziecięcej marki odzieżowej
HOT OIL. Pod hasłem "Ubranie na dorastanie" firma promuje w niej
swoją kolekcję jesienno-zimową. Nowa kampania wizerunkowa HOT OIL
to nie tylko działania w prasie, radiu, Internecie i sklepie.

08.11.2007 08:01

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Pod hasłem "HOT OIL CIĘ naKRĘCI" organizowane będą w sklepach castingi na osobowość Hot Oil. Oprócz nagrody głównej (roli w serialu telewizji TVN dla zwycięzcy konkursu), na dziesięciu finalistów ponownie czeka udział w sesji zdjęciowej dla marki HOT OIL oraz nagroda pieniężna w wysokości 1000zł. Dzieci będą też mogły zwiedzić stację telewizyjną i zobaczyć, jak wygląda praca na planie filmowym.

Akcja "HOT OIL CIĘ naKRĘCI" rozpoczęła się 29 października - ostatni casting odbędzie się natomiast około 30 listopada w Ostrowii Mazowieckiej. Filmiki z występów dzieci będzie można na bieżąco oglądać w Internecie. Zwycięzców poznamy 19 grudnia 2007 roku.

Kanały komunikacji wykorzystywane w kampanii "Ubranie na dorastanie" to: prasa lokalna oraz m. In. takie tytuły jak: Gala, Avanti, Claudia, Przyjaciółka, radio lokalne, materiały POS oraz strona: www.hotoil.pl Na stronie internetowej marki Hot Oil dostępny jest elektroniczny katalog zawierający najnowszą kolekcję ubrań oraz ciekawa relacja z pierwszego castingu Hot Oil.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa GDP Advertising Sp. z o. o., za zakup reklam dom mediowy PanMedia Western. Działania PR prowadzi agencja Q&AConsulting.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Komentarze (0)