Henkel organizuje konkurs radiowy promujący markę REX
Henkel rozpoczął kampanię radiową z elementami konkursu promującą
proszek do prania REX. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest
agencja TBWA\.
28.08.2008 08:00
Kampania wsparta konkursem radiowym ma na celu promocję proszku marki REX, jako eksperta od bieli oraz nakłonienie słuchaczy do wzięcia udziału w konkursie, dzięki któremu mają szansę sprawdzić skuteczność produktu. Pierwszych 5 osób, które dodzwonią się do radia po pełnej godzinie między 9 a 16 w dniach emisji spotu wygrywa roczny zapas proszku REX.
Agencja TBWA\ jest odpowiedzialna za przygotowanie i zrealizowanie 8 spotów radiowych.
Sam spot jest w konwencji konkursu radiowego. Osoby mające problemy z zabrudzeniami dzwonią do radia mając nadzieje uzyskać poradę. W odpowiedzi wygrywają proszek do prania REX, który jest remedium na ich problemy. Wszystkie spoty będą emitowane w RMF FM przez 4 tygodnie w każdy czwartek i piątek począwszy od 21 sierpnia.
Działania promocyjne obejmują wyłącznie jeden kanał komunikacyjny - stację radiową RMF FM. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.