Trwa ładowanie...
d67t2nc
28-08-2008 08:00

Henkel organizuje konkurs radiowy promujący markę REX


Henkel rozpoczął kampanię radiową z elementami konkursu promującą
proszek do prania REX. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest
agencja TBWA\.

d67t2nc
d67t2nc

Kampania wsparta konkursem radiowym ma na celu promocję proszku marki REX, jako eksperta od bieli oraz nakłonienie słuchaczy do wzięcia udziału w konkursie, dzięki któremu mają szansę sprawdzić skuteczność produktu. Pierwszych 5 osób, które dodzwonią się do radia po pełnej godzinie między 9 a 16 w dniach emisji spotu wygrywa roczny zapas proszku REX.

Agencja TBWA\ jest odpowiedzialna za przygotowanie i zrealizowanie 8 spotów radiowych.

Sam spot jest w konwencji konkursu radiowego. Osoby mające problemy z zabrudzeniami dzwonią do radia mając nadzieje uzyskać poradę. W odpowiedzi wygrywają proszek do prania REX, który jest remedium na ich problemy. Wszystkie spoty będą emitowane w RMF FM przez 4 tygodnie w każdy czwartek i piątek począwszy od 21 sierpnia.

Działania promocyjne obejmują wyłącznie jeden kanał komunikacyjny - stację radiową RMF FM. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.

d67t2nc
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d67t2nc
Więcej tematów