Gwiazda 'M jak miłość' reklamuje sieć aptek
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała kampanię reklamową dla sieci aptek - 'Euro - Apteka'.
03.10.2006 08:43
W materiałach przygotowanych przez agencję wykorzystany został wizerunek aktorki Małgorzaty Pieńkowskiej – znanej widzom z telewizyjnego serialu “M jak Miłość”.
Kampania ma zasięg ogólnopolski, rozpoczęła się we wrześniu 2006 roku i potrwa najbliższych pięć miesięcy - do stycznia 2007. W tym czasie plakaty z wizerunkiem aktorki będą zdobić witryny aptek zrzeszonych w sieci „Euro – Apteka”. Oprócz tego wizerunek aktorki będzie wykorzystany również na ulotce promocyjnej.
Wybór postaci był nieprzypadkowy, Małgorzata Pieńkowska w kampanii wciela się w postać pielęgniarki, nawiązując w ten sposób do postaci, którą gra w popularnym serialu „M jak Miłość” - mówi Cezary Hurka, prezes agencji Advertiva.
Agencja Advertiva odpowiedzialna była za opracowanie koncepcji działań, wykonanie projektów graficznych, copywriting, a także realizację, w tym przeprowadzenie sesji zdjęciowej z Małgorzatą Pieńkowską.