Trwa ładowanie...
dfdraq2
samolot
20-08-2004 14:55

Gwałtowny manewr samolotu - 25 osób rannych

23 pasażerów oraz dwóch członków
załogi samolotu portugalskich linii lotniczych TAP Air Portugal
zostało lekko rannych w wyniku gwałtownego manewru pilota
tuż przed wylądowaniem samolotu na azorskiej wyspie Terceira.

dfdraq2
dfdraq2

"Aby uniknąć kolizji z innym samolotem, pilot został zmuszony do gwałtownego zejścia na niższy pułap, kiedy zbliżał się już do lotniska w Lajes. O godz. 9.40 GMT (godz. 11.40 czasu polskiego) bezpiecznie wylądował" - czytamy w oficjalnym komunikacie TAP.

"Jest wielu rannych, ponieważ ludzie nie byli przypięci pasami" - poinformował rzecznik TAP. Niektórzy pasażerowie trafili do lokalnych szpitali.

Na pokładzie Airbusa A-310 znajdowało się 133 pasażerów i ośmiu członków załogi. Samolot wystartował z Lizbony.

dfdraq2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dfdraq2
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj