Grupę Mothership przekształcono w Change Integrated
Od połowy kwietnia Grupa Mothership zmieniła nazwę na Change
Integrated. Ma to pomóc stworzeniu pierwszej polskiej grupy o
zasięgu europejskim.
16.04.2008 08:00
Zarządzanie operacyjne Change Integrated będzie w rękach Marka Żołędziowskiego, który na początku br. dołączył do grona wspólników. Założycie - Jacek Olechowski i Filip Friedmann - nie będą już zaangażowani w codzienną pracę firm. Friedmann zajmie się nowymi projektami niezwiązanymi z branżą reklamową, a Olechowski będzie odpowiadał za inwestycje kapitałowe w Grupie.
Celem właścicieli Change Integrated jest stworzenie pierwszej polskiej Grupy o zasięgu europejskim. W tym celu zostanie stworzony jeden dział strategii dla wszystkich spółek w Grupie (z wyjątkiem AdWorks, która pozostanie firmą całkowicie niezależną). Działem będzie zarządzać Adam Śmiłowski.
Stworzono też nowy podmiot. Change Connections - to nowa spółka, odpowiedzialna za BTL i nowe media. Szefem kreacji Change Connections zostanie Rafał Górski.
Nazwy nie zmienia EMLab, agencja działająca w obszarze marketingu doświadczeń. Pod dotychczasową marką będzie również funkcjonować AdWorks.