Giurko senior brand managerem w Kofola Holding
Patrycja Giurko awansowała na stanowisko senior brand manager w
strukturach Kofola Holding AS. Obecnie odpowiada za tworzenie
strategii marek Jupi i Jupik na czterech rynkach Europy
Środkowo-Wschodniej: polskim, czeskim, słowackim i węgierskim.
28.08.2008 08:00
Patrycja Giurko jest związana z firmą Kofola od maja 2007 roku. Jako brand manager marek dziecięcych zajmowała się marką Jupik - tworzeniem jej strategii, wprowadzaniem na rynek, działaniami ATL i BTL oraz nadzorowała przygotowanie serwisu społecznościowego dla dzieci www.jupik.com. Była także odpowiedzialna za wprowadzenie i rozwój strategii marketingowej wody smakowej dla dzieci - Jupik Aqua.
Patrycja Giurko jest absolwentką Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Swoją karierę zaczynała w dziale marketingu w firmie Unilever S.A., w kategorii środków higieny jamy ustnej. W ciągu pięciu lat pracy awansowała na pozycję brand managera CEE Innovation Centre. Następne dwa lata pracowała dla firmy Henkel Bautechnik. W kwietniu 2005 roku objęła stanowisko brand managera w firmie Mieszko S.A., w której zarządzała marką Zozole.