"Gazeta Polska" uderza w "wSieci"
"Gazeta Polska" uderza w tygodniki opinii. W spocie, reklamującym nową jej odsłonę, widać, jak z balkonu wyrzucany jest plik z wydaniami m.in. „Newsweeka”, „Wprost”, „Polityki” i „W Sieci”.
W między czasie widać hasła kampanii: „Bić k… i złodziei”, „Tygodnik. Lepszego sortu”, Cześć i chwała bohaterom!” i „Tygodnik. Bez resortowych dzieci”.
Na końcu filmu redaktor naczelny „Gazety Polskiej” zachęca do czytania pisma w zmienionej wersji.
Na pierwszy rzut oka można nie dostrzec dokładnie wyrzucanych tytułów, ale jak się bliżej przyjrzeć, zauważymy np. okładkę "wSieci" ze zdjęciem oficera BOR.
Kolejne ujęcia pokazują, lecący z okna "Wprost", "Newsweek", "Politykę".
W komentarzach internauci zwracają uwagę szczególnie na pierwszy tytuł i nazywają to walką wśród prawicowych tytułów.
To, że "Gazeta Polska" uderza w "Newsweek" czy "Politykę", nikogo nie dziwi. Te relacje nigdy dobre nie były. Jak czytamy w Wirtualnych Mediach, relacje natomiast z "wSieci” pogorszyły się w sierpniu ubiegłego roku. Wtedy to Rada Mediów Narodowych z Krzysztofem Czabańskim na czele odwołała Jacka Kurskiego z funkcji prezesa TVP, ale po kilku godzinach wycofała się z tej decyzji.
Wtedy niektórzy publicyści „GP” poparli decyzję, a publicyści „W Sieci” mocno ją skrytykowali, zamieścili też niedługo potem wywiad z Jackiem Kurskim.