Trwa ładowanie...
d3z0sb5

"Gazeta Polska" uderza w "wSieci"

"Gazeta Polska" uderza w tygodniki opinii. W spocie, reklamującym nową jej odsłonę, widać, jak z balkonu wyrzucany jest plik z wydaniami m.in. „Newsweeka”, „Wprost”, „Polityki” i „W Sieci”.

d3z0sb5
d3z0sb5

W między czasie widać hasła kampanii: „Bić k… i złodziei”, „Tygodnik. Lepszego sortu”, Cześć i chwała bohaterom!” i „Tygodnik. Bez resortowych dzieci”.

Na końcu filmu redaktor naczelny „Gazety Polskiej” zachęca do czytania pisma w zmienionej wersji.

Na pierwszy rzut oka można nie dostrzec dokładnie wyrzucanych tytułów, ale jak się bliżej przyjrzeć, zauważymy np. okładkę "wSieci" ze zdjęciem oficera BOR.

d3z0sb5

Kolejne ujęcia pokazują, lecący z okna "Wprost", "Newsweek", "Politykę".

W komentarzach internauci zwracają uwagę szczególnie na pierwszy tytuł i nazywają to walką wśród prawicowych tytułów.

To, że "Gazeta Polska" uderza w "Newsweek" czy "Politykę", nikogo nie dziwi. Te relacje nigdy dobre nie były. Jak czytamy w Wirtualnych Mediach, relacje natomiast z "wSieci” pogorszyły się w sierpniu ubiegłego roku. Wtedy to Rada Mediów Narodowych z Krzysztofem Czabańskim na czele odwołała Jacka Kurskiego z funkcji prezesa TVP, ale po kilku godzinach wycofała się z tej decyzji.

Wtedy niektórzy publicyści „GP” poparli decyzję, a publicyści „W Sieci” mocno ją skrytykowali, zamieścili też niedługo potem wywiad z Jackiem Kurskim.

d3z0sb5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3z0sb5
Więcej tematów