Fortis w telewizji
Nowa kampania reklamowa Fortis obejmuje swoim zasięgiem
najważniejsze tytuły prasowe, radiowe, telewizyjne. Jej elementem
jest m.in. konkurs dla przedsiębiorstw oraz cykl seminariów dla
firm.
28.02.2008 08:00
Bezpośrednią grupą docelową kampanii są firmy z rocznymi obrotami przekraczającymi 500 tys. PLN.
- Nasi doradcy od lat współpracują z małymi i średnimi firmami; mamy duże doświadczenie w realizowaniu projektów z dofinansowaniem ze środków unijnych. Jeden z takich projektów jest właśnie motywem przewodnim naszej kampanii reklamowej. Jej bohaterem jest nasz klient, pomysłodawca pierwszego polskiego kombajnu do zbioru malin. Pomysł ten został zrealizowany dzięki dotacjom z UE i współpracy z nami - mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor departamentu promocji i komunikacji marketingowej bankowości detalicznej.
Fortis przypomina, że w całym procesie pozyskiwania dotacji ważna jest rola (również ta doradcza) banku.
- Promesa, którą bank wystawia firmie jest potwierdzeniem, że przedsiębiorca ma już zapewnione źródła finansowania swojego projektu. Warto o tym pamiętać, zwłaszcza że mamy do dyspozycji ponad 67 mld euro z funduszy unijnych, z czego znaczna część przeznaczona jest dla polskich firm - dodaje Katarzyna Wojniak.
Kampania reklamowa banku potrwa do 23 marca. Będzie obecna w telewizji (TVN, TVN 24, TVN CNBC, TV Biznes i POLSAT), radio (PIN, TOK oraz PR3). Nowym reklamom będą mieli okazję się przyjrzeć czytelnicy: Gazety Wyborczej, Rzeczpospolitej, Pulsu Biznesu, Gazety Prawnej. Kredytowi pod dotacje została poświęcona specjalna strona internetowa (www.fortisbank.com.pl/dotacje)
; o kampanii będą przypominały także bannery reklamowe m.in. na: Money.pl, Bankier.pl, Infor.pl, Parkiet.com.
Elementem kampanii jest również konkurs "W Unii z Fortis Bankiem". Przedsiębiorcy, którzy wezmą w nim udział i wykażą się kreatywnością - stworzą hasło nawiązujące do roli banku w ich staraniach o dotacje - mają szanse wygrać 10 000 PLN na przygotowanie wniosku o dotację i biznesplanu.
Równolegle z kampanią rusza projekt edukacyjny "W Unii z Fortis Bankiem" dla przedsiębiorców. Składa się na niego cykl 19 seminariów na terenie całej Polski, w trakcie których przedsiębiorcy mogą dowiedzieć się m.in. jak prawidłowo rozliczać projekty, jakie projekty będą finansowane w pierwszej kolejności, co powinni zwrócić szczególną uwagę. W seminariach udział wezmą nie tylko eksperci Fortis Banku, ale też przedstawiciele samorządów, Urzędów Marszałkowskich i Regionalnych Instytucji Finansujących. Partnerem spotkań jest Gazeta Prawna.