Trwa ładowanie...
d3vmr0x
fortis
28-02-2008 08:00

Fortis w telewizji


Nowa kampania reklamowa Fortis obejmuje swoim zasięgiem
najważniejsze tytuły prasowe, radiowe, telewizyjne. Jej elementem
jest m.in. konkurs dla przedsiębiorstw oraz cykl seminariów dla
firm.

d3vmr0x
d3vmr0x

Bezpośrednią grupą docelową kampanii są firmy z rocznymi obrotami przekraczającymi 500 tys. PLN.

- Nasi doradcy od lat współpracują z małymi i średnimi firmami; mamy duże doświadczenie w realizowaniu projektów z dofinansowaniem ze środków unijnych. Jeden z takich projektów jest właśnie motywem przewodnim naszej kampanii reklamowej. Jej bohaterem jest nasz klient, pomysłodawca pierwszego polskiego kombajnu do zbioru malin. Pomysł ten został zrealizowany dzięki dotacjom z UE i współpracy z nami - mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor departamentu promocji i komunikacji marketingowej bankowości detalicznej.

Fortis przypomina, że w całym procesie pozyskiwania dotacji ważna jest rola (również ta doradcza) banku.

- Promesa, którą bank wystawia firmie jest potwierdzeniem, że przedsiębiorca ma już zapewnione źródła finansowania swojego projektu. Warto o tym pamiętać, zwłaszcza że mamy do dyspozycji ponad 67 mld euro z funduszy unijnych, z czego znaczna część przeznaczona jest dla polskich firm - dodaje Katarzyna Wojniak.

d3vmr0x

Kampania reklamowa banku potrwa do 23 marca. Będzie obecna w telewizji (TVN, TVN 24, TVN CNBC, TV Biznes i POLSAT), radio (PIN, TOK oraz PR3). Nowym reklamom będą mieli okazję się przyjrzeć czytelnicy: Gazety Wyborczej, Rzeczpospolitej, Pulsu Biznesu, Gazety Prawnej. Kredytowi pod dotacje została poświęcona specjalna strona internetowa (www.fortisbank.com.pl/dotacje)
; o kampanii będą przypominały także bannery reklamowe m.in. na: Money.pl, Bankier.pl, Infor.pl, Parkiet.com.

Elementem kampanii jest również konkurs "W Unii z Fortis Bankiem". Przedsiębiorcy, którzy wezmą w nim udział i wykażą się kreatywnością - stworzą hasło nawiązujące do roli banku w ich staraniach o dotacje - mają szanse wygrać 10 000 PLN na przygotowanie wniosku o dotację i biznesplanu.

Równolegle z kampanią rusza projekt edukacyjny "W Unii z Fortis Bankiem" dla przedsiębiorców. Składa się na niego cykl 19 seminariów na terenie całej Polski, w trakcie których przedsiębiorcy mogą dowiedzieć się m.in. jak prawidłowo rozliczać projekty, jakie projekty będą finansowane w pierwszej kolejności, co powinni zwrócić szczególną uwagę. W seminariach udział wezmą nie tylko eksperci Fortis Banku, ale też przedstawiciele samorządów, Urzędów Marszałkowskich i Regionalnych Instytucji Finansujących. Partnerem spotkań jest Gazeta Prawna.

d3vmr0x
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3vmr0x
Więcej tematów