FIX Knorr - przepis na każdy dzień
Co dziś na obiad? - to pytanie zadaję sobie co druga kobieta
każdego dnia. Tak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie
Knorr. W najnowszej kampanii reklamowej producent Fixów podsuwa
konsumentkom własną odpowiedź.
04.06.2008 08:00
Kampania oparta jest na ikonie talerza przedstawionej w postaci komiksowej chmurki unoszącej się nad głowami bohaterów reklamy. Odzwierciedla ona myśli osób zadających sobie pytanie: "Co dziś na obiad?", na które odpowiedź brzmi "FIX Knorr - przepis na każdy dzień."
Kampania jest w tej chwili obecna zarówno w telewizji, prasie drukowanej jak też szeroko pojętym outdoorze.
Za koncepcję kreatywną kampanii oraz produkcję TV, prasy i CTL odpowiedzialne są agencje DDB i JWT. Outdoor, działania ambientowe i materiały POS przygotowały agencje Heureka oraz Edda. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD, natomiast Feedback/Hill&Knowlton - agencja PR zajęła się komunikacją z mediami.