Trwa ładowanie...
18-12-2008 08:52

Erotyczny spot ministerstwa środowiska

Ministerstwo środowiska postawiło na dowcipne spoty reklamowe, które mają zachęcać Polaków do proekologicznych zachowań. Kampania już ruszyła w Internecie. W jednym z nich para w kabinie prysznicowej promuje oszczędzanie wody - czytamy w "Rzeczpospolitej". - Ale kąpiąc się we dwójkę, zużywa się jej dużo więcej - twierdzi Zbigniew Girzyński z PiS.

Erotyczny spot ministerstwa środowiskaŹródło: Ministerstwo Środowiska
d3k5zp9
d3k5zp9

Na trzech filmikach Ministerstwa Środowiska para młodych ludzi - Stefan i Mariolka - pokazuje, jak w prosty sposób chronić środowisko. Wspólna kąpiel pod prysznicem to oszczędność wody, romantyczna kolacja przy świecach - mniejszy rachunek za prąd, a podróż jednym samochodem z sąsiadką do pracy - mniej spalin.

Eksperci z branży reklamowej przeważnie dobrze oceniają pomysł Ministerstwa Środowiska. Pojawiają się jednak również głosy krytyczne. Zastrzeżenie ma m.in. poseł PiS Zbigniew Girzyński. - Nie chodzi już nawet o wykorzystanie seksu do tego typu reklamy, ale o bzdurne wnioski - tłumaczy. - Zapewniam, że jak się idzie z drugą osobą pod prysznic, to wody się tam zużyje dużo więcej, niż gdyby każdy kąpał się osobno. Wiem to z własnego doświadczenia - powiedział poseł w rozmowie z "Rzeczpospolitą".

Spotów ze Stefanem i Mariolką broni poseł PO Jan Rzymełka. - Takie powiązanie erotyki z ochroną klimatu to fajny pomysł - mówi. - Chodzi o to, by przykuć uwagę widza i dzięki temu przekazać przesłanie - dodaje.

Resort zaplanował kolejne kampanie na przyszły rok. Ministerstwo chce się skupić m.in. na akcji edukacyjnej w szkołach - czytamy w "Rzeczpospolitej".

d3k5zp9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3k5zp9
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj