Dyrektorzy w strukturach marketingu Muratora


Spółka Murator utworzyła stanowiska dyrektorów marketingu, które
objęli: Agata Brzozowska, Irena Walczak oraz Zbigniew Frukacz.

20.02.2008 08:00

Agata Brzozowska, dotychczas szef działu marketingu pism kobiecych została dyrektorem tego działu. Brzozowska odpowiadała i nadal odpowiadać będzie za promocję magazynów "Zdrowie", "M jak mama" i "Dziecko zakupy i my". Nadzoruje również działania marketingowe wszystkich serwisów internetowych firmy. Podobna zmiana dotyczy Ireny Walczak, która została dyrektorem działu marketingu - budowa oraz Zbigniewa Frukacza - do tej pory szefa działu marketingu - Wnętrza, a obecnie dyrektora działu. Walczak podlegają produkt z segmentu budowlanego i rolniczego (m.in. "Murator", "Zbuduj dom", informatory, katalogi), a Frukaczowi - publikacje o tematyce wnętrzarskiej ("Dobre Wnętrze" i "M jak mieszkanie", "Urządzamy dom i mieszkanie", "Wnętrza komercyjne").

Utworzenie stanowisk dyrektorów marketingu to wynik porządkowania struktur marketingowych po przejęciu "Super Expressu" przez Muratora.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)