Dwójka promuje jesienne nowości
Telewizja Polska rozpoczęła kampanie reklamowe dwóch sztandarowych
pozycji jesiennej ramówki. Promocja nowego serialu Ilony
Łepkowskiej 'Barwy szczęścia' i show 'Gwiazdy tańczą na lodzie'
obejmuje prasę, radio, internet oraz outdoor. Stacja prowadzi także
radiową kampanię 'Brzyduli Betty'.
Akcja promocyjna serialu "Barwy szczęścia", który pojawi się w TVP2 w czwartek 27 września o 20.00, ruszyła 16 września i potrwa do 1 listopada. Główny jej przekaz to pokazanie szczęśliwych par młodych ludzi - bohaterów serialu. W reklamach, które cechują intensywne kolory, pojawili się: Marta Nieradkiewicz i Marcin Hycnar, Katarzyna Zielińska i Piotr Jankowski oraz Katarzyna Glinka.
Kampania prowadzona jest w radiu (Radio Zet, Jedynka, Trójka, Radio Eska), w prasie (Fakt TV, Tele Tydzień, Viva!, Claudia, Olivia, Wysokie Obcasy, Pani Domu, Życie na gorąco, Przyjaciółka, Chwila dla Ciebie, Przekrój, Takie jest Życie, Świat Kobiety), w internecie (Interia.pl, Gazeta.pl, Wp.pl) i z wykorzystaniem outdooru (citylighty, autobusy, format 6x3m).
Kreacja kampanii została przygotowana przez Biuro Marketingu i Promocji TVP we współpracy z Artramą. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia Group.
Z kolei akcja promocyjna drugiej jesiennej nowości Dwójki - widowiska "Gwiazdy tańczą na lodzie", które wystartuje 28 września o 20.00, opiera się na layoucie obrazującym sytuację, w której gwiazda zmienia eleganckie buty na łyżwy. Tłem jest czerwony dywan - synonim wieczoru z gwiazdami. Dodatkowym niuansem jest cień łyżwy w kształcie cienia kobiecej szpilki. Poprzez hasło kampanii, które brzmi "Bo sam taniec to za mało", TVP chce zachęcić do oglądania programu osoby, które oczekują czegoś więcej niż taniec gwiazd na parkiecie.
Kampania ruszyła 16 września i potrwa do 21 października. Prowadzona jest w rozgłośniach radiowych (Radio Zet, Jedynka, Trójka), w prasie (Dziennik, Tele Magazyn, Fakt TV, Tele Tydzień, To i Owo, Gala, Viva!, Wysokie Obcasy, Pani Domu, Życie na gorąco, Przyjaciółka, Chwila dla Ciebie, Przekrój), w internecie (Interia.pl, Gazeta.pl, Wp.pl), a także na billboardach (scrolle, backlighty, 4x3m).
Akcję przygotowało Biuro Marketingu i Promocji TVP razem z agencją Publicis. Zakupem mediów zajął się Zenith Optimedia Group.
Poza kampaniami dwóch głównych nowości TVP2 prowadzi także akcję promocyjną amerykańskiego serialu obyczajowego "Brzydula Betty", który emitowany jest na antenie kanału od 3 września w poniedziałki o 22.00.
Serial jest promowany spotami emitowanymi w Radiu Zet i Trójce. Kampania potrwa do pierwszych dni października. Kreację przygotowało Biuro Marketingu i Promocji TVP, media zakupił Zenith Optimedia Group.