Diesel odwołuje się do globalnego ocieplenia
Firma odzieżowa Diesel, znana z kontrowersyjnych kampanii, tym razem w swoich reklamach użyje poważnego tematu - globalnego ocieplenia.
24.01.2007 07:10
Zamiast skupiać się tylko na ubraniach, włoska marka kładzie nacisk na plenery. Sceny pokazują świat całkowicie odmieniony przez globalne ocieplenie. Nowy Jork, Manhattan, Londyn i góra Rushmore są zatopione, mur chiński zakopany jest w piasku, słynne gołębie z Placu Świętego Marka w Wenecji zastąpiły papugi, a wieżę Eiffla otaczają palmy i jaszczurki. Wszystko z powodu rosnących temperatur i wzrastającego poziomu mórz.
Kampanię można przeglądać na stronie firmy www.diesel.com, która opatrzona jest hasłem „Gotowi na globalne ocieplenie” („Global Warming Ready”).
Przy kampanii Diesel promuje również stronę internetową stopglobalwarming.org walczącą ze skutkami globalnego ocieplenia.