Trwa ładowanie...
d3n54oy
25-07-2006 07:11

Bogdanowicz i Duda-Maciejewska szefami BBDO Warszawa

Zmiany na kierowniczych stanowiskach w agencji BBDO Warszawa, jednej z największych sieciowych agencji reklamowych w Polsce.

d3n54oy
d3n54oy

Stanowisko Prezesa BBDO Warszawa objął Przemek Bogdanowicz – Chief Creative Officer. Funkcję Vice Prezesa oraz Chief Executive Officer pełnić będzie Ewa Duda-Maciejewska – uprzednio pełniąca obowiązki Dyrektora Strategicznego.

Bogdanowicz i Duda-Maciejewska przejmą obowiązki Jacka Henslera, prezesa i dyrektora generalnego BBDO, który odchodzi z firmy. Ma zostać dyrektorem marketingu i sprzedaży w P4.

Oboje raportują bezpośrednio do Williama Eccleshare, Chairman & CEO BBDO EMEA - podano w komunikacie prasowym. - Mamy szczęście, że zespół BBDO w Polsce jest tak silny i profesjonalny. Jestem przekonany, że Przemek i Ewa świetnie poradzą sobie z nowymi zadaniami i przyczynią się do dalszego rozwoju agencji. Zgodnie z naszą filozofią, gdziekolwiek to możliwe, inwestujemy w rozwój własnych, utalentowanych współpracowników. Cieszę się, że właśnie tak możemy postąpić w tym przypadku - powiedział William Eccleshare, Chairman oraz CEO BBDO Europe.

Nowy zarząd agencji poinformował o dwóch awansach. Stanowisko Dyrektora Działu Obsługi Klienta obejmie Judy Majosi, a funkcję Dyrektora Strategicznego sprawować będzie Grażyna Skarżyńska.

d3n54oy

Pozostałe kluczowe stanowiska pozostają w rękach:Marcina Tworusa oraz Wacława Szymiczka - dyrektorzy kreatywni,Piotra Niedzieli - dyrektor finansowy,Krzysztof Baraniecki, kierownik studia graficznego i produkcji.

- Mamy nadzieję, że wprowadzenie powyższych zmian przyczyni się do podwyższenia naszej efektywności oraz jakości standardów obsługi klienta. Jestem przekonany, że razem z Marcinem i Wackiem, możemy osiągnąć jeszcze wyższy standard prac kreatywnych - dodał Przemek Bogdanowicz, Prezes i CCO agencji.

- Wierzymy, że po okresie zmian nadszedł czas na stabilizację i inwestycje w rozwój. Pragnę, aby determinacja, talent i pasja naszego zespołu owocowały pracą która sprawia przyjemność, której efekt przynosi uznanie, a forma przyciąga uwagę - skomentowała Ewa Duda-Maciejewska, CEO BBDO Warszawa.

Metryka

d3n54oy

Przemek BogdanowiczChief Creative Officer, BBDO Warsaw

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. W roku 1993 zaczął pracę w DMB&B Warszawa (od roku 1999 D’Arcy) na stanowisku Art Director. W latach 1997-1998 pełnił funkcję Associate Creative Director. W roku 1999 promowany na stanowisko dyrektora kreatywnego. W roku 2002, gdy D’Arcy zmieniło nazwę i zaczęło działać jako G7, objął obowiązki Managing Partner & Creative Director, które pełnił do czerwca 2005 roku. W sierpniu 2005 roku dołączył do zespołu BBDO Warszawa, obejmując stanowisko Chief Creative Officer.

Zwycięzca wielu polskich (Kreatura, Golden Eagle, KTR, EFFIE) oraz międzynarodowych (Golden Drum Festival, Cannes Lions) festiwali reklamowych. W roku 2004, agencja G7 otrzymała Grand Prix oraz tytuł Agencji Roku w konkursie reklamowym Złote Orły. W kwietniu 2005 agencja G7 zdobyła najwięcej nagród na festiwalu reklamowym KTR. W tym samym roku zespół agencji odebrał Grand Prix EFFIE, a kampania wprowadzająca na rynek markę Heyah zdobyła nagrodę Media Lion na festiwalu w Cannes. Jest jednym z założycieli oraz członkiem zarządu Klubu Twórców Reklamy.

d3n54oy

Ewa Duda-MaciejewskaChief Executive Officer BBDO Warszawa

Absolwentka wydziału zarządzania niepublicznej Wyższej Szkoły Biznesu – specjalizacja marketing, finanse. W latach 1994-1999 zatrudniona w PepsiCo Poland. Jako dyrektor marketingu odpowiedzialna była za rozwój marek Pizza Hut oraz KFC w Polsce.

W grudniu 1999 roku objęła stanowisko dyrektora strategicznego w agencji NoS/BBDO. Odpowiedzialna za stworzenie działu strategii oraz rozwój nowego biznesu. W latach 1999-2006 agencja zdobyła 10 nagród EFFIE i zrealizowała projekty dla ponad 30 nowych klientów. Judy MajosiDyrektor Działu Obsługi Klienta BBDO Warszawa

d3n54oy

Absolwentka Bernard Baruch College, City Unitversity of New York – specjalizacja marketing. W latach 1999-2004 pracowała w BBDO w Nowym Jorku, współpracując między innymi z Masterfoods oraz Gillette. W roku 2005 zatrudniona została przez FCB Nowy Jork jako Account Director prowadzący marki firmy Kraft. Do zespołu BBDO Warszawa dołączyła w roku 2006, obejmując stanowisko Group Account Director.

Marcin TworusDyrektor Kreatywny BBDO Warszawa

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania „The Polish Open University” – specjalizacja marketing. W roku 1998 dołączył do działu kreacji BBDO Warszawa obejmując stanowisko Copywriter. W roku 2004 objął funkcję Head of Creative Planning. Po roku objął stanowisko dyrektora kreatywnego zarządzającego działem kreacji BBDO Warszawa.

d3n54oy

Nagradzany na wielu polskich festiwalach reklamowych (Kreatura, Złote Orły, EFFIE) i zdobywca nagrody na międzynarodowym festiwalu Golden Drum. Najważniejsze prace: “Kurczaki” Lay’s Max, kampania drukowania Alka Seltzer „Możesz nie pamiętać…” oraz „Zdrowe samochody”.

Wacław SzymiczekDyrektor Kreatywny BBDO Warszawa

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie – wydział grafiki. W roku 1998 dołączył do działu kreacji BBDO Warszawa obejmując stanowisko Art. Director. W roku 2004 objął funkcję Creative Group Head. Po roku objął stanowisko dyrektora kreatywnego zarządzającego działem kreacji BBDO Warszawa.

d3n54oy

Nagradzany na wielu polskich festiwalach reklamowych (Kreatura, Złote Orły, EFFIE) i zdobywca nagrody na międzynarodowym festiwalu Golden Drum. Najważniejsze prace: “Kurczaki” Lay’s Max, kampania drukowania Alka Seltzer „Możesz nie pamiętać…” oraz „Zdrowe samochody.

Grażyna SkarżyńskaDyrektor Planowania Strategicznego BBDO Warszawa

Absolwentka wydziału pedagogiki i psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1993-1999 zatrudniona w PepsiCo Poland, gdzie odpowiedzialna była za rozwój marki KFC w Polsce. W latach 1999-2000 zatrudniona w dziale marketingu Kama Food’s Int’l. Od roku 2000 członek zespołu strategów agencji BBDO – objęte stanowisko Strategic Planning Manager. Odpowiedzialna między innymi za współpracę z Telekomunikacją Polską, GE Money Bank, Dr. Oetker. Współautorka strategii wprowadzenia na rynek pierwszego wirtualnego banku pod marką mBank.

d3n54oy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3n54oy
Więcej tematów