Bauer startuje z działalnością fonograficzną
Wydawnictwo Bauer rozpoczyna nową działalność. Jej celem jest
wprowadzanie do sprzedaży premierowych płyt. Na pierwszej znajdą
się parodie znanych polskich piosenek.
20.05.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Pierwsza, dostępna w punktach sprzedaży prasy płyta, zawiera pastisze znanych przebojów różnych wykonawców w interpretacji Kabaretu pod Wyrwigroszem m.in. "Donald marzy", parodie piosenek Dody, Maanamu, Piotra Rubika.
Płyta CD wraz z książką Kabaretu pod Wyrwigroszem pod patronatem miesięcznika "Świat Kobiety" ukazuje się w nakładzie 50 tys. egz. i w cenie 29,90 zł.
Płycie z pastiszami Kabaretu pod Wyrwigroszem będzie towarzyszyć kampania, za którą odpowiadają Mediaedge:cia (media) i Happy Hours (kreacja).
Za pozyskiwanie nowych pomysłów do Bauer Music odpowiada Magdalena Cylejewska, dyrektor ds. projektów specjalnych segmentu prasy kobiecej, poradnikowej i luksusowej Bauera.
Równolegle Wydawnictwo Bauer kontynuować będzie niedawno rozpoczęte wydawanie kolekcji z logo swoich magazynów. Zainaugurowano już m.in. serię z oscarowymi filmami pod brandem "Tele Świata". Natomiast pod patronatem "Tiny" rozpoczęto właśnie kolekcję filmów z Barbie.