Badaj zanim dotknie Cię brak piersi
Niestandardową kampanię zachęcającą kobiety do badań
profilaktycznych realizuje na billboardzie AMS Federacja
Stowarzyszeń "Amazonki".
Na pierwszy rzut oka plakat wygląda jak reklama bielizny. Jednak po wnikliwym obejrzeniu okazuje się, że w miejscu jednej piersi jest dziura. Obok niej umieszczono hasło: "Badaj zanim dotknie Cię brak piersi". Kampanię zleciła Fundacja Stowarzyszeń "Amazonki". Billboard z niestandardową kreacją można zobaczyć do końca marca przy ul. Czerniakowskiej w Warszawie.
Federacja Stowarzyszeń "Amazonki" to organizacja pozarządowa działająca na rzecz kobiet po leczeniu raka piersi. Reprezentuje interesy kobiet dotkniętych rakiem piersi i skupia 160 Klubów z całej Polski. Swoimi działaniami stwarza warunki sprzyjające wzajemnemu wsparciu chorych, a także zaznajamia społeczeństwo oraz instytucje z problematyką kobiet po leczeniu raka piersi. Pomaga im także w powrocie do normalnego życia. Federacja jest członkiem międzynarodowych organizacji: "Reach to Recovery" oraz Europejskiej Koalicji pacjentów z Chorobami Nowotworowymi.
Niestandardową kreację kampanii "bRAK PIERSI" przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Media zakupił dom mediowy MPG Media Planning.