Badaj zanim dotknie Cię brak piersi


Niestandardową kampanię zachęcającą kobiety do badań
profilaktycznych realizuje na billboardzie AMS Federacja
Stowarzyszeń "Amazonki".

25.03.2008 08:00

Na pierwszy rzut oka plakat wygląda jak reklama bielizny. Jednak po wnikliwym obejrzeniu okazuje się, że w miejscu jednej piersi jest dziura. Obok niej umieszczono hasło: "Badaj zanim dotknie Cię brak piersi". Kampanię zleciła Fundacja Stowarzyszeń "Amazonki". Billboard z niestandardową kreacją można zobaczyć do końca marca przy ul. Czerniakowskiej w Warszawie.

Federacja Stowarzyszeń "Amazonki" to organizacja pozarządowa działająca na rzecz kobiet po leczeniu raka piersi. Reprezentuje interesy kobiet dotkniętych rakiem piersi i skupia 160 Klubów z całej Polski. Swoimi działaniami stwarza warunki sprzyjające wzajemnemu wsparciu chorych, a także zaznajamia społeczeństwo oraz instytucje z problematyką kobiet po leczeniu raka piersi. Pomaga im także w powrocie do normalnego życia. Federacja jest członkiem międzynarodowych organizacji: "Reach to Recovery" oraz Europejskiej Koalicji pacjentów z Chorobami Nowotworowymi.

Niestandardową kreację kampanii "bRAK PIERSI" przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Media zakupił dom mediowy MPG Media Planning.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)