Awaria w ING. Nie działała część funkcji
Awaria w ING Banku Śląskim. Jak informowały media, nie można było m.in. zalogować się do systemu bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej. ING potwierdził, że uporał się już z problemami.
Awaria w ING Banku Śląskim. Jak informowały media, duża część klientów miała problemy z logowaniem się do systemu bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej.
Awaria w ING Banku Śląskim
Pierwsze sygnały o awarii w ING Banku Śląskim pojawiły się około godziny 11:30 w piątek 22 października.
Sytuacja nie umknęła uwadze klientów banku. "ING chyba logowanie klientów indywidualnych się wysypało" - napisał na Twitterze jeden z użytkowników sieci. Użytkownicy aplikacji mobilnej zgłaszali m.in. że nie mogli prawidłowo wpisać numeru PIN.
Awaria w ING. "Przywróciliśmy prawidłowe działanie"
Do sprawy odniósł się bank, który potwierdził, że są pewne problemy. "Faktycznie mamy utrudnienia z dostępem do naszych usług" - czytamy w odpowiedzi do wpisu internauty. Jak poinformowano na koncie ING Banku Śląskiego w mediach społecznościowych, trwają prace, które mają na celu szybką likwidację awarii.
Chwilę przed godziną 13 pojawił się kolejny komunikat. "W piątek, 22 października, około południa, występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Moje ING oraz z realizacją płatności internetowych. Przywróciliśmy prawidłowe działanie systemu. Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość".
W związku z problemami, które dotyczyły możliwości logowania się do systemu bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej, część klientów ING Banku Śląskiego nie mogła korzystać m.in. z płatności BLIK-iem, a także dokonywać płatności przelewem. Klienci ING Banku Śląskiego zgłaszali także problemy z brakiem możliwości potwierdzenia transakcji kartą w internecie w ramach 3DSecure.
Źródło: Bankier.pl