Klienci kilku banków zgłaszali problemy. Jest komunikat
Przez pewien czas klienci kilku banków odczuwali problemy z płatnościami Blikiem. Operator poinformował, że awaria została usunięta.
"Odnotowujemy czasowe problemy z funkcjonowaniem BLIKA. Pracujemy intensywnie nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. Będziemy na bieżąco przekazywać informacje o sytuacji. Przepraszamy za utrudnienia" - napisał Blik na Twitterze przed godz. 11.
Po dwóch godzinach udało się jednak awarię usunąć.
Szanowni Państwo, Blik działa już bez zakłóceń. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy - napisano.
Blik to system umożliwiający płatności bezgotówkowe za pomocą wygenerowanego kodu. Usługa jest w ofercie większości polskich banków.
To dzisiaj już kolejna awaria w polskiej bankowości. Klienci PKO BP mieli problemy z zalogowaniem się do kont, różne inne utrudnienia mieli także korzystający z ING Banku Śląskiego, mBanku czy Santandera.
Czytaj więcej: