Awanse i zmiany w biurze reklamy Polityki


Z dniem 1 kwietnia br. zmienia się struktura biura reklamy
tygodnika Polityki.

27.03.2008 08:00

Izabela Kowalczyk-Dudek - dotychczasowy menedżer zespołu awansowała na zastępcę dyrektora biura reklamy.

Menedżerem zespołu ds. klientów strategicznych została - Magdalena Glińska - od dwóch lat specjalista ds. reklamy.

Specjalistami ds. klientów strategicznych zostały: Urszula Buśkiewicz i Małgorzata Musiałowska - dotychczas specjalistki ds. reklamy.

Na stanowisko koordynatora ds. badań i analiz awansowała Ewa Szeliga - specjalista ds. badań. Rozszerzono również zakresy obowiązków połączone z awansem Marzenie Tomaszewskiej - specjalista ds. produkcji i Monice Chlebowskiej, która została specjalistą ds. Finansowych.

Z zespołu odeszła Marta Płachecka-Paluch, a na jej miejsce przyjęto Mariolę Łepkowską, specjalistę ds. reklamy, która przez ostatnie 2 lata pracowała w Gazecie Wyborczej.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)