Trwa ładowanie...
d43o9z3
polityka
27-03-2008 08:00

Awanse i zmiany w biurze reklamy Polityki


Z dniem 1 kwietnia br. zmienia się struktura biura reklamy
tygodnika Polityki.

d43o9z3
d43o9z3

Izabela Kowalczyk-Dudek - dotychczasowy menedżer zespołu awansowała na zastępcę dyrektora biura reklamy.

Menedżerem zespołu ds. klientów strategicznych została - Magdalena Glińska - od dwóch lat specjalista ds. reklamy.

Specjalistami ds. klientów strategicznych zostały: Urszula Buśkiewicz i Małgorzata Musiałowska - dotychczas specjalistki ds. reklamy.

Na stanowisko koordynatora ds. badań i analiz awansowała Ewa Szeliga - specjalista ds. badań. Rozszerzono również zakresy obowiązków połączone z awansem Marzenie Tomaszewskiej - specjalista ds. produkcji i Monice Chlebowskiej, która została specjalistą ds. Finansowych.

Z zespołu odeszła Marta Płachecka-Paluch, a na jej miejsce przyjęto Mariolę Łepkowską, specjalistę ds. reklamy, która przez ostatnie 2 lata pracowała w Gazecie Wyborczej.

d43o9z3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d43o9z3
Więcej tematów