Appetita w nowej kampanii reklamowej
Rusza kampania reklamowa Appetity, flagowej marki w portfolio firmy
Ziołopex, która promuje wybrane przyprawy sygnowane przez Appetitę.
Hasłem kampanii jest slog - Appetita. Pełna aromatu.
15.02.2008 08:00
W kampanii telewizyjnej wezmą udział ogólnopolskie stacje telewizyjne m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN. 30 sekundowy spot będzie emitowany przez najbliższe 6 tygodni. Za przygotowanie i realizację kampanii po stronie firmy Ziołopex odpowiada Aleksandra Michnicka. Kreację kampanii w telewizji przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising, za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Uniwersal McCann.
Z kolei, kampania prasowa będzie realizowana w takich tytułach, jak: Kuchnia, Moje gotowanie, Claudia, Oliwia, Poradnik Domowy. Koncepcję kreatywną kampanii w prasie przygotowała agencja GPD Advertising, za realizacje odpowiada agencja 3Group. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Uniwersal McCann.