AMS podpisała umowę z Metrem Warszawskim
Firma reklamy zewnętrznej AMS SA i Metro Warszawskie SA podpisały
umowę dotyczącą obsługi powierzchni reklamowej w wagonach metra.
Umowa wchodzi w życie 1 grudnia i będzie obowiązywać przez trzy
lata.
29.11.2007 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Zgodnie z umową, AMS zyskał wyłączność na obsługę kilku typów powierzchni reklamowych: tablic znajdujących się nad siedzeniami pasażerów oraz reklam umieszczonych na podłogach i szybach wagonów.
Nowością jest możliwość umieszczania reklam nie tylko wewnątrz, ale też na zewnątrz wagonów. Dodatkowo, w połowie przyszłego roku, w wagonach metra pojawi się system monitorów LCD.
Przetarg na obsługę powierzchni reklamowej w wagonach metra rozpisano we wrześniu. Od 2004 roku operatorem była firma Metromedia. Operatorem powierzchni reklamowej na stacjach i obiektach metra jest od maja 2007 firma Max i Plak, należąca do Grupy Ströer (Wirtualne Media)
.