AGB udostępnia dane kanałów tematycznych TVN
Od 1 października 2006 roku AGB Nielsen Media Research udostępni rynkowi dane programowo-spotowe dla trzech kanałów tematycznych: TVN 24, TVN Turbo i TVN Style.
04.09.2006 07:10
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wcześniej monitoring danych prowadzony przez AGB Nielsen Media Research udostępniany był jedynie na wyłączność Grupy ITI. Tym samym w ofercie AGB Nielsen Media Research w oprogramowaniu Arianna środowisku ogólnopolskim będzie dostępnych 39 stacji z monitoringiem programowo-spotowym.
TVN 24 rozpoczęła nadawanie 9 sierpnia 2001 roku, osiągając w 2001 roku udziały na poziomie 0,44%. Po 5 – cio letniej działalności udział TVN 24 w grupie widzów powyżej 4 roku życia wzrósł ponad czterokrotnie, osiągając średnio (styczeń – sierpień 2006 r.) 1,86%.
TVN Turbo rozpoczęła nadawanie w grudniu 2003 roku, w monitoringu AGB Nielsen Media Research istnieje od 1 lutego 2004 roku. Średnia oglądalność tej stacji w 2004 roku wyniosła 14 tysięcy widzów, natomiast udział 0,24%. W 2006 roku (styczeń – sierpień) odnotowała wzrost w udziałach o 1/3 w stosunku do 2004 roku – osiągając 0,32%, natomiast średnia oglądalność wyniosła około 19 tysięcy widzów.
Stacja TVN Style rozpoczęła nadawanie od sierpnia 2004 roku, natomiast w monitoringu AGB Nielsen Media Research istnieje od 1 września. W 2004 roku średnia oglądalność stacji wynosiła zaledwie 4,3 tysiące widzów, a udział 0,07%. W stosunku do 2004 roku – w 2006 roku stacja odnotowała prawie 3,5-krotny wzrost do 0,31%, osiągają średnią oglądalność na poziomie 18,2 tysiące widzów.
Źródło: AGB Nielsen Media Research, grupa docelowa: wszyscy powyżej 4 roku życia