2007: duże spadki na rynku dzienników regionalnych
W 2007 r. spadła sprzedaż większości dzienników regionalnych,
największy wzrost odnotował dziennik "Polska Głos Wielkopolski".
Który tytuł stracił najwięcej?
07.02.2008 08:00
Liderem sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych pozostaje "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse) ze średnią 89 504 egz. (spadek o 6,7 proc. w stosunku do 2006 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" (Gazeta Pomorska Media) - 85 914 egz. (rok wcześniej 88 621 egz.) a trzecie "Polska Głos Wielkopolski" (Polskapresse) - 54 637 egz. (wzrost o 61 proc.).
Z grona największych najlepiej sprzedających się dzienników regionalnych swoją sprzedaż poprawił tylko "Głos Wielkopolski".
Tytuł Dzienniki regionalne
2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogółem
Polska Dziennik Zachodni 89504 95941
Gazeta Pomorska 85914 88621
Polska Głos Wielkopolski 54637 33785
Express Ilustrowany 53448 54316
Polska Dziennik Bałtycki 53147 55556
Polska Dziennik Łódzki 51115 50138
Dziennik Polski 46257 51484
Gazeta Lubuska 47424 48159
Głos-Dziennik Pomorza 42909 -
Echo Dnia 38913 38470