Trwa ładowanie...

20 godzin na lotnisku w Barcelonie. Wizz Air odpowiada na zarzuty

W związku z awarią samolotu grupa Polaków miała przez 20 godzin przebywać na lotnisku w Barcelonie. O sytuacji poinformowała nas córka jednej z pasażerek. W odpowiedzi na nasze pytanie biuro prasowe Wizz Air tłumaczy zaistniałą sytuację.

Share
20 godzin na lotnisku w Barcelonie. Wizz Air odpowiada na zarzuty
Źródło: Shutterstock.com, Fot: andras_csontos
d1tkve2

Lot z Barcelony do Warszawy wystartował w sobotę o godz. 21:35. Niestety w kokpicie samolotu miał pojawić się dym, więc kapitan zadecydował o powrocie do stolicy Katalonii. Awaryjne lądowanie miało dramatyczny przebieg, ale nieprzyjemności miały czekać na pasażerów także na samym lotnisku. W odpowiedzi na nasze pytania agencja A Priori Communications, obsługująca Wizz Air w Polsce, przesłała oficjalny komunikat dotyczący zaistniałej sytuacji.

Layer 1
Odpowiedź Wizz Air w sprawie awaryjnego lądowania w Barcelonie
A Priori Communications

Zobacz też: Poniatowski zamiast Tupolewa. Nowe samoloty VIPów

d1tkve2

Podziel się opinią

Share
d1tkve2
d1tkve2
Więcej tematów