"Zwierciadło" z nowym serwisem internetowym
Dziś ruszyła nowa strona internetowa miesięcznika "Zwierciadło"
(Wydawnictwo Zwierciadło). Głównym założeniem odświeżonego serwisu
jest zbudowanie wokół niego wirtualnej społeczności przyjaciół
magazynu.
28.02.2008 08:00
Odnowiona witryna zyskała zupełnie nową szatę graficzną, zmienił się także układ poszczególnych jej elementów. Szare tło serwisu zostało zastąpione białym, a pozostałe kolory mają zmieniać zależnie od kolorów okładek i loga poszczególnych numerów "Zwierciadła".
Na stronie, oprócz dostępnych dotychczas materiałów z papierowego wydania magazynu, znaleźć można także treści i konkursy przeznaczone wyłącznie do Internetu. Są to m.in. informacje na temat akcji prowadzonych przez miesięcznik oraz prezentacja "Zwierciadła" w technice flash. Zmianom uległo także forum. - Internauci będą tam mieli możliwość dyskutowania z autorami "Zwierciadła", założycielkami klubów "Zwierciadła" oraz jego czytelnikami - mówi Agnieszka Szlaska, dyrektor działu promocji i PR w Wydawnictwie Zwierciadło.
Kreacją i produkcją nowej witryny zajęła się agencja interaktywna Discipline Media Group, natomiast reklamy na niej sprzedawać będzie sieć reklamowa IDMnet.
Wraz z startem odnowionej strony w kioskach znalazł się marcowy numer "Zwierciadła", który liczy 180 stron i kosztuje 8,90 zł. Wydanie wspiera kampania, która jest prowadzona w portalu Onet.pl, tygodniku "Polityka", Radiu Kolor oraz w punktach sprzedaży.