'Zostań twarzą Galerii Mokotów'
W weekend, 4-5 lutego w godzinach 13.00-19.00 w Galerii Mokotów będzie miało miejsce wydarzenie, które w jednym miejscu zgromadzi znanych fotografów, stylistów oraz makijażystów.
25.01.2006 23:47
W tych dniach odbędzie się casting na twarz Galerii Mokotów.
Wybrana kobieta weźmie udział w nowej kampanii reklamowej Galerii Mokotów w 2006 roku.
„Szukamy kobiety, która byłaby uosobieniem klasy, szyku i elegancji. Musi mieć również bogate wnętrze, podobnie jak Galeria Mokotów..” – uśmiecha się Janusz Stupkiewicz, dyrektor zarządzający Galerią Mokotów.
Do współpracy przy tym wydarzeniu Galeria Mokotów poprosiła znanych fotografików, stylistów i makijażystów. W miejscu fontanny zorganizowane zostanie profesjonalne studio fotograficzne, gdzie odbywać będzie się casting na twarz Galerii Mokotów. Ochotniczki będą zachęcane do wypełniania ankiety, w której należy podać dane osobowe oraz wyrazić pisemną zgodę na udział w sesji. Wszystkie panie, które zgłoszą chęć uczestniczenia w zabawie będą poddane starannym przygotowaniom. W wyborze ubiorów do sesji będzie pomagał stylista, o makijaż zadba profesjonalna makijażystka, na co dzień pracująca przy sesjach zdjęciowych.
Dla potrzeb castingu, na terenie Galerii Mokotów, przebywać będą także osoby tzw. hanterzy, których zadaniem będzie zachęcenie jak największej ilości młodych, atrakcyjnych dziewcząt do udziału w castingu. Każdego dnia 4 kobiety, spośród wybranych przez „hanterów” uczestniczek castingu, zostaną oddane w ręce stylistów i makijażystów i poddane metamorfozie. Po tych starannych zabiegach dziewczynom będą robione zdjęcia, które staną się podstawą do wyłonienia zwyciężczyni castingu.
Casting będzie wydarzeniem otwartym, co oznacza, że wszyscy klienci Galerii Mokotów będą mogli obserwować prace makijażystów i fotografów oraz poznawać tajniki stylizacji, a Galeria Mokotów jeszcze raz potwierdzi, że jest miejscem, gdzie można odnaleźć swój niepowtarzalny styl.
„Udział w castingu może być okazją do zdobycia nie lada wiedzy z zakresu modelingu ale może być też wspaniałą zabawą. Liczę, że nasz pomysł spodoba się na tyle, że będziemy go mogli z powodzeniem kontynuować w latach następnych.” – mówi Magdalena Kolczyńska, specjalista ds. marketingu Galerii Mokotów.
Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Na powierzchni trzech pięter mieści blisko 260 sklepów i punktów handlowych, kino, centrum rozrywki, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za najbardziej prestiżowe i odnoszące największe sukcesy rynkowe centrum handlowe w Polsce.
Od początku działalności powierzchnia handlowa w Galerii Mokotów jest wynajęta w 100%.