ZKDP: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych
Wrzesień 2007: większość miesięczników skierowanych do młodzieży
zanotowała mniejszą sprzedaż niż rok wcześniej.
13.12.2007 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Miesięcznik '"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął we wrześniu 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 172 605 egz. (spadek o 4,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowała się ''Dziewczyna" (Wydawnictwo Axel Springer Polska) z wynikiem 151 518 egz. (spadek o 17,6 proc.) a na trzecim 'Popcorn' (Wydawnictwo Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 151 055 egz.(spadek o 16,6 proc.).
wrzesień
* * 2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 172605 180038
Dziewczyna 151518 183906
Popcorn 151055 180978
Fun Club 117024 103184
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 66504 67948
2007
* * wrzesień sierpień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 172605 211154
Dziewczyna 151518 225066
Popcorn 151055 105643
Fun Club 117024 126567
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 66504 81668